• Appeltje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03-2021
Ik heb een iPAQ Pocket PC van HP, nu heb ik laats iets te lang doorgewerkt met het ding na de meldeing van een LOW BATTERY.
Dat het ding dan uit gaat vind ik niet zo gek, maar als dan na het laden alles uit het geheugen is vind ik vreemd. Nou zeggen ze in de handleiding dat alle opgeslagen data en bij geïnstaleerde programma's er uit zijn.

Oplossing een extra accu B)

Als ik de accu er uit haal dan is dat toch hetzelfde als een lege accu 8)7

Ben ik dan weer alles kwijt als ik mijn extra accu er in zet?

Als iemand hier een antwoord op heeft of ervaring mee heeft, dan graag...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:53
zon ding heeft een backupbattery die kan net genoeg stroom leveren zodat je de battery kan wisselen

A wise man's life is based around fuck you

• Appeltje
Hoelang is net genoeg???

Wie heeft er ervaring met het wisselen van een accu van een Pocket PC?

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Je kan met Activesync een back-up maken op je PC (voor het geval dat).

Ik heb zelf de accu nog nooit hoeven wisselen (hoewel de back-up aan vervanging toe is).

Succes.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 21:10
Je hebt RAM en ROM geheugen.

RAM geheugen, (lees: doc's, geinstalleerde progs etc.) ben je kwijt zodra je accu én je backup knoopcell helemaal leeg zijn

ROM geheugen (lees: de standaard app's zoals pocket Word/Excel, incl het OS PPC2k3 of 2k2) zal ten alle tijden in je pda blijven

het kan dus zijn dat die backup knoopcell van jou tamelijk rot is (demo model uit de winkel?) die moet je dus vervangen.

welk type Ipaq is het eigenlijk?

what is your major malfunction???

• Appeltje
Het is een iPAQ 2115.
En als ik bij mijn accu status kijk is de backup accu 100%

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik heb op mijn Acer n10 PocketPC (met 2003) onder Programs het programma'tje Backup/Restore zitten. Die kan je elk uur/week/dag een backup laten maken van je doc's etc. etc. . Mocht het zo zijn dat het aan lege batterij ligt, daar houdt dit programma'tje ook rekening mee.

De backup kan je weg laten schrijven naar sd/mmc/cf kaart. Weet alleen niet of het een PPC 2003 generieke applicatie is of dat het een Acer programma is.

Misschien dat dit je iets meer het leed van telkens opnieuw alles installeren / kopieren helpt verzachten.
Pagina: 1