Casemod ‘The Hourglass’ (Zelfbouw) | ||
Zo vlak voor het einde van het jaar is het dan eindelijk zover, want de presentatie van mijn casemod is een feit geworden. Ik ben er vrij lang mee bezig geweest, maar gelukkig niet voor niets. Het topic dat hieraan vooraf ging is [rml][ CiP] The Hourglass (Zelfbouw)[/rml]. Ik heb eigenlijk weinig te vertellen, want jullie willen natuurlijk alleen maar foto’s zien. Ik heb voor de geïnteresseerden een Slideshow van mijn Casemod samengesteld, waarin je de ontwikkelingen vanaf het begin kunt zien. Er staat een kort eindresultaat, aangezien je de rest van de resultaten in dit topic kunt vinden. Om het een beetje modemvriendelijk te houden, zijn alle foto’s in dit topic klikbaar voor een grotere versie. | ||
De voorkant | ||
De zijkant | ||
De kast in zijn geheel | ||
De grootte van de kast (naast een doos van een 19” Iiyama CRT) | ||
De plek van de kast | ||
De zijkant in actie | ||
De binnenkant in actie | ||
Het geheel in actie | ||
Wederom het geheel in actie | ||
Het totaalbeeld van de kast in actie | ||
Resultaten | ||
Natuurlijk zijn jullie benieuwd naar de resultaten van de kast. Mijn systeem staat in mijn signature. Zoals je ziet is mijn 2500+ overgeclockt naar 3200+. Temperaturen hierbij zijn: code: Hij heeft een gewicht van 20,5 kilo, dat mij achteraf nog meevalt. Een beetje computer in een stevige kast weegt ook al gauw 15 kilo of meer.
Over de geluidsproductie kan ik weinig zeggen. Alle casefans draaien op 5 volt (met als resultaat bovenstaande temperaturen) en de CPU fan blaast op 12 volt. Al met al maakt hij eigenlijk niet veel meer geluid dan een gewone kast met 1 of 2 casefans en de rest standaard. | ||
Slotwoordje | ||
Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening over deze kast, heb ik een poll gemaakt. Als je wilt, kun je in dit topic je stem beargumenteren. Ik sta geheel open voor commentaar, vragen en opmerkingen. We worden er tenslotte allemaal beter van. Poll: Wat vind jij van 'The Hourglass' ? • Helemaal top! • Niet mijn smaak, maar goed gemaakt. • Neutraal • Wel mijn smaak, maar slecht gemaakt. • Waardeloos! Ook een poll maken? Klik hier Als laatste wil ik SySasZ en Co bedanken voor het beschikbaar stellen van webruimte voor het hosten van alle foto’s omtrent deze casemod. Natuurlijk bedank ik ook jullie voor het geduld, de inbreng en de aandacht. | ||
Eraser |
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 19:39 ]