Toon posts:

MSN inloglijst geleegd, hoe terug te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al lopen zoeken hier maar kon het nergens vinden, ik heb ooit in het register iets gewijzigd waardoor je de msn inlognamen (mail adressen) niet meer ziet in het inlogscherm, nu weet ik dat je dat ook kan doen via de map "Credentials"

Nu wil ik zeg maar weer dat je gewoon de mail adressen ziet van MSN die ingelogt zijn op mijn pc, alleen hoe ik dat weer terug haal? geen idee,

Waar kan ik dat weer aanpassen in het register?, waarschijnlijk is het een waarde veranderen maar dat weet ik helemaal zeker, msn opnieuw installeren helpt helaas niet.

Bedankt!!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Kijk eens bij Software Algemeen FAQ en probeer een van de opties in de omgekeerde richting uit te voeren :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:48
Als je iets uit je register hebt verwijderd tover je dat niet meer terug voor zover ik weet.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
SandeR schreef op 30 december 2003 @ 22:34:
Als je iets uit je register hebt verwijderd tover je dat niet meer terug voor zover ik weet.
als je weet wat, kan je het altijd terug zetten he ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SandeR schreef op 30 december 2003 @ 22:34:
*uche* backup *uche*

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:48
Duh, maar de meesten doen dat niet natuurlijk.....

Ik weet ook niet precies wat de TS bedoelt.
In mijn inlogscherm zie ik nix staan van oudere inlognamen.
Het is geen keuze vakje, maar 1 vak waar maar 1 naam kan staan.

Ik heb het wel eens anders gezien, dat je op dat vak kon klikken en dan kreeg je een hele lijst met namen die al eerder ingelogt hebben.

Maar versie 6.1 die ik heb heeft dat blijkbaar niet.
Ik heb gezocht in het register maar kon nix concreets vindens mbt de inlognamen die ik heb gebruikt.

Hoe krijg je zo'n inloglijst te zien dan eigenlijk :?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 30-12-2003 22:43 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
"MSN Inlognamen" is wat breed gezegd, dus ik heb je topictitel een beetje aangepast zodat 'ie het probleem beter omschrijft ;)
Pagina: 1