Goedendag iedereen, ik heb een vraag voor de vba / access experts:
Stel je hebt een formulier waar je achterelkaar foto's op gaat afbeelden, gewoon een image op een formulier en dan via het timer event een andere afbeelding laten inlezen in deze image met bijvoorbeeld:
image.picture = "afbeeldingfile.jpg"
Dit werkt allemaal prima, alleen krijg je elke keer een klein voortgangs windowje te zien wanneer een nieuwe afbeelding wordt geladen.
Dit is best wel irri, en ik kan totaal niets online vinden hoe deze onzichtbaar gemaakt kan worden.
Heb ook al geprobeerd met een unbound object frame op diverse mannieren.
Bijvoorbeeld:
OLE.OLETypeAllowed = acOLEEmbedded
OLE.SourceDoc = "afbeeldingfile.jpg"
OLE.Action = acOLECreateEmbed
OLE.Action = acOLEActivate
maar of ik krijg alleen een pictogram te zien met de filenaam eronder of het windows image programma van windows wordt geopend met de file.
Maar dit moet dus in dit unbound object frame zichtbaar worden.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben nu, en hoop dat iemand hier even mee kan helpen.
Alvast bedankt...
Stel je hebt een formulier waar je achterelkaar foto's op gaat afbeelden, gewoon een image op een formulier en dan via het timer event een andere afbeelding laten inlezen in deze image met bijvoorbeeld:
image.picture = "afbeeldingfile.jpg"
Dit werkt allemaal prima, alleen krijg je elke keer een klein voortgangs windowje te zien wanneer een nieuwe afbeelding wordt geladen.
Dit is best wel irri, en ik kan totaal niets online vinden hoe deze onzichtbaar gemaakt kan worden.
Heb ook al geprobeerd met een unbound object frame op diverse mannieren.
Bijvoorbeeld:
OLE.OLETypeAllowed = acOLEEmbedded
OLE.SourceDoc = "afbeeldingfile.jpg"
OLE.Action = acOLECreateEmbed
OLE.Action = acOLEActivate
maar of ik krijg alleen een pictogram te zien met de filenaam eronder of het windows image programma van windows wordt geopend met de file.
Maar dit moet dus in dit unbound object frame zichtbaar worden.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben nu, en hoop dat iemand hier even mee kan helpen.
Alvast bedankt...