Toon posts:

Call of Duty loopt nog steeds vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb werkelijk alle threads en forum posts hier en op activision support site gehad en geprobeerd. Heb een Hercules 9700 pro en als ik Call of Duty ga spelen dan ingame freeze ik, krijg een heel naar geluid uit mijn hoofdtelefoon en ik kan alleen maar terug naar windows als ik mijn computer restart.

Ik heb alle hercules drivers gehad en van ati.com ook...heb ook omega geprobeert en niets helpt.

Heb VPU recovery al eens uit gehad en nog tich opties...ik ben er toch echter 100% cker van dat het aan de driver moet liggen aangezien al mijn andere games wel perfect werken.

Heb CoD gewoon in de winkel gekcoht dus geen geripte rotzooi versie...ben al vanaf 12:00 bezig vandaag en wordt er niet gezelliger op...het is werkelijk hopeloos, alle tips en trucks die ik nog zou kunnen proberen zijn welkom!

(ik heb de 3.10 drivers ook al gehad en de hotfix van ati voor cod ook al...geen vana lle werkt, ik blijf vastlopen, ga zo door ati! ik ga volgende keer weer gezellig terug naar nvidia!) :(

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Post ook even je volledige systeemspecs.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Toch niet toevallig de Audigy "Squeel of death"?

Verwijderd

Topicstarter
System specs

---------------------------------------------------------------------------

Intel Pentium 4 3.0 Ghz
1024 DDR SDRAM
Creative Audigy Player
160 GB HDD
Aopen CD rom
Creative writer
Epox PEA+ moederbord

Windows XP Professional (NL) helemaal geupdate SP1 etc etc

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 22:37 ]

Verwijderd

Tijdens het starten zie je een console log - wat in je consolelog geeft jouw de indicatie dat het aan je Ati moet liggen? De kaart en drivers kunnen het iig 100% aan. Kijk eens in je system en spel-logs voor meer hints.

Wat betreft Soundblaster Audigy problemen, kijk eens hier: Verwijderd in "Geen geluid bij Call of Duty..." en disable HyperThreading: [rml][ Call of Duty] PC loopt vast *[/rml]

Ik heb geen Audigy en ondervind geen problemen met een 9500nonpro, 9700pro of 9800nonpro @ A7N8X-Deluxe met AMD 2000+/2600+ bij het bewuste spel. Dus aan de videokaart ligt het absoluut niet, zoals ook de systeem requirements duidelijk maken: "supported: ATI Radeon 7200, 8500, 9000, 9500, 9700, 9800" (of het moet een combinatie zijn van unsupported CPU problemen zoals hyperthreading welke mijn CPU niet heeft).

VPU recover en Fastwrites uitschakelen en AGP Aperture op 64 á 128MB zetten (in bios!) is sowieso een aanrader (ook voor andere videokaarten), aangezien deze toch niet voor meer performance zorgen. De oude truuk "openGL compatibility options force24bit" hing samen met de slechte programmering van CoD/Activision zelf waardoor deze ten onrechte detecteerde dat videokaarten de OpenGL functies niet aankon, deze is middels een workaround in Catalyst 3.10/Omega 2504 opgevangen.
Updaten middels Servicepacks en DirectX 9.0b upgrade is een aanrader voor elk modern spel en behoeft geen uitleg.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 22:47 ]