Toon posts:

Trust FF380 Force Feedback Race Master // Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag deze race stuur kopen
Genaamd:
Trust FF380 Force Feedback Race Master
Ook wel als Trust Force Feedback Race Master II

Maar ik kan bijna geen enkele winkel vinden waar het een beetje goedkoop is.

Hier kost ie 79,95 http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12933

en voor €48,99 bij Supply It.
Maar ik weet niet of die winkel te vertrouwen is en of ze em nog op voorraad hebben.
http://www.supplyit.nl/wi...lnummer=12933&aanbieding=

Weten jullie misschien nog andere winkels waar ze em verkopen.
Ik woon in Purmerend, vlakbij Amsterdam (20km van elkaar).
Heeben ze hier in de buurt nog ergens winkel waar ze deze verkopen?

Of een online webwinkel waar ik em kan bestellen?

Ook wil ik nog weten of deze stuur echt wat is.
In de tests komt ie goed uit, maar is er nog een betere stuur voor die prijs verkrijgbaar?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Geen Trust stuur kopen.
Ik heb ooit geloof ik de voorganger van dit model gehad, met dezelfde brakke pedalen maar hoe voorzichtig je er ook mee bent, na een aantal maanden gaat het hoe dan ook kapot.
(eerst waren het de pedalen, toen ik een nieuwe had kreeg het stuur een afwijking)
Ga voor een Logitech of Microsoft stuurtje, dan ben je misschien iets meer kwijt maar dan heb je tenminste wel kwaliteit.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

Fuelke

Forza Ferrari

Inhakend op kNarf, in Wat is nu het ultieme FFB stuur..?? vind je ook nog wat tips die je kunnen helpen voor je overgaat tot de aankoop van een stuurtje.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Ik had wel gelezen in meerdere reviews dat dat wel verbeterd is en Trust geeft 1.5 jaar garantie op zijn spullen.

En ik wil graag ook echt een hele krachtige Force Feedback >:) .
Daar komt Trust het beste uit

Tja me budget is toch rond de 50-85 euro

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 22:11 ]

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 20:44
Ik heb al jaren de voorganger van het Trust FF stuur (FF racemaster o.i.d.) en het ding wordt nog steeds gebruikt en werkt nog perfect.
Heb er nog steeds veel plezier van! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand dan waar ie eingelijk te koop is want dat was mijn hoofdvraag >:)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Waarom wil je zo graag dat ding hebben. Voor 80 Euro zijn er veel, veel betere alternatieven op de markt.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Topicstarter
Welke dan eigenlijk??
Ik ben nog niet zo bekend in racesturen :9

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:42

Maxow

Hidden Sound System

volgens mij heb je voor datzelfde geld of misschien iets meer ook een Microsoft SideWinder FF, die kwalitatief wel een stuk beter is. (heb ik 2 à 3 jaar terug gekocht en werkt nog steeds uitstekend!)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Of een Logitech Formula Force GP.
Alles beter dan Trust.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen gewoon even naar de winkelcentrums en even kijken welke ze allemaal hebben en even vragen.
Ik schrijf op welke sturen ze daar hebben en zet het hier neer.
Dan weten jullie hopelijk wel welke de beste zijn >:)

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
ik heb zelf een trust ff race master II voor bijna 4/5 jaar

de laatste maanden begon het ding kuren te vertonen dat force feedback uitval, en ledjes die knipperen op willekeurige momenten, maar voor de rest echt een topstuur, hevige FF :D

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik heb in het pentium2 tijdperk, toen ik ook nog niet al te veel geld had en zo, ook wel een paar keer spullen van Trust gekocht, maar dat leer je toch vrij snel af. Dan kun je beter wat meer geld uitgeven en iets kopen dat langer meegaat, dan een stuk minder uitgeven en dan wat kopen dat na een paar maanden stuk is. (er zijn uitzonderingen ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Maxow schreef op 02 januari 2004 @ 13:08:
Ik heb in het pentium2 tijdperk, toen ik ook nog niet al te veel geld had en zo, ook wel een paar keer spullen van Trust gekocht, maar dat leer je toch vrij snel af. Dan kun je beter wat meer geld uitgeven en iets kopen dat langer meegaat, dan een stuk minder uitgeven en dan wat kopen dat na een paar maanden stuk is. (er zijn uitzonderingen ;) )
Ik had eens een Trust Ami Muis.
Was een goed ding totdat ik em na een jaar een keer per ongeluk hard liet vallen.
De muis stuurde nog heel slecht naar rechts..
Ik had em op gestuurd naar Trust via Megapool (daar kocht ik em).
En kreeg ik weer een nieuwe.
Het deed 2/3 weken

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben naar de winkels geweest.
Natuurlijk hebben ze hier in Purmerend geen moer dus zag ik alleen deze liggen:

Logitech Wingman formula force GP stuurwiel €79,99 @ Dixons
Microsoft Sidewinder Force Feedback stuurwiel €86,99 @ Dixons

Logitech Formula Force GP €79,95 @ Dynabyte.

Heel weinig dus..

Maar goed, ik dacht de Logitech is wel wat, maar het heeft geen versnellingspook wat ik dus wil (zo eentje aan de rechterkant van het stuur).

Ik denk dat ik ergens anders een racestuur gaat kopen

Verwijderd

ThaDemon schreef op 02 januari 2004 @ 15:48:
Maar goed, ik dacht de Logitech is wel wat, maar het heeft geen versnellingspook wat ik dus wil (zo eentje aan de rechterkant van het stuur).
Als je hem via een webshop wilt gaan kopen, let dan op dat je niet de Engelse versie krijgt, daar zit de pook links van het stuur... :+

Maar als ik zo alleen al kijk naar het prijsverschil tussen Trust en Logitech/Microsoft stuurtjes, dan lijkt mij de keuze nog maar tussen de laatste 2 merken moeilijk.

Jos Verstappen had trouwens ook een Trust stuurtje, nog een reden om daar niet voor te kiezen, of je moet het leuk vinden om in de grindbak te staan :X

Verwijderd

Topicstarter
HGoe schakel je precies met het Logitech stuurtje?
Anders blijft Microsoft over.
Bij Microsoft zal ik dan toch nooit driver problemen moeten hebben :+

Verwijderd

Nee, inderdaad, maar je moet wel om de zoveel tijd een nieuw Service Pack installeren.

Weer ff ontopic:
Ik heb net ff bij Bart Smit gekeken, en daar zag ik restantpartijtjes staan.
Een Thrustmaster stuurtje (type ???, zonder pedalen) voor € 29,95
En een stuurtje + pedalen van Ergenic (ofzoiets) voor € 27,50
Beiden mèt ForceFeedback, misschien is dat iets voor je, iig lekker low-budget.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik raad je die Microsoft aan. Zo'n Ergenic heb ik ook gehad, stelt niet bepaald veel voor. Het is misschien een leuk stuurtje voor de eerste 2 weken, maar ik denk dat je meer plezier hebt met een kwalitatief goed stuurtje. De beste merken stuurtjes zijn Microsoft, Thrustmaster en Logitech. Maar de eerste serie stuurtjes van logitech waren volgens de meeste reviews ook niet heel erg goed. Volgens mij hebben ze tegenwoordig wel betere stuurtjes.

Verwijderd

Net ff op de site van Thrustmaster gekeken, maar het stuurtje dat ik bij BS zag staat er niet bij, misschien een (heel erg) overjarig model..
Was geloof ik een stuur zonder pookje, maar wel met die schakelflippers eraan ala Formule1. Stond geloof ik ook een Ferrari-logootje op, maar het was volgens mij niet deze:
Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/pc_360_modena.gif

En op de site van Ergenic staat helemaal geen info meer, volgens mij zijn ze failliet ofzo.

Ik ga morgen nog eens ff goed kijken bij BS, misschien dat het toch wel wat is.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor het kijken.
Ik hoor graag wat je morgen hebt gevonden.
Tot nu toe hou ik het nog bij de Logitech en de Microsoft sturen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Logitech Formula Force GP gekocht.
Superstuurtje!
Force Feedback is precies goed. :)

Verwijderd

toevallig ik heb precies de zelfde! :D
Pagina: 1