Toon posts:

Front of rear speakers doen het niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het probleem is als volgt..

Met mijn Creative Audigy Player en mijn DTT3500 wil ik een mooi thuis cinemaatje aanleggen. Nu krijg ik geen geluid uit rear of front speakers..

Als ik mijn rear boxen aansluit op de rear uitgang op mijn subwoofer en mijn front boxen op de front uitgang van mijn subwoofer, doen alleen mijn front boxen het. Als ik daarentegen mijn rear boxen op de front uitgang op mijn subwoofer aansluit en mijn rear boxen op de front uitgang, doen mijn rear boxen het ineens..

Ik ga er niet vanuit dat mijn subwoofer uitgang van de rear-boxen kapot is ( zoveel heb ik er ook niet meegegooid!! :) ), dus ik zelf denk dat er ergens een optie is die ervoor zorgt dat mijn rear uitgang het niet doet....alleen waar??

Verwijderd

volg mij wordt er gewoon software bij geleverd waar je mee kan instellen welke uitgang wat weergeeft, jouw ene poort werkt gewoon niet.
op de site van je geluidskaartbakker kun je dit vast wel vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 21:13 ]

Verwijderd

dat van dat verwisselen is beetje logisch wel :9

maareh ik denk dat het ligt aan dat het geluid dat naar je decoder word gestuurt geen 5.1 surround is, we hebben beneden (lees in de living) ook een s5.1surround sound, en als we bv dvd kijken die 2.0 is (stereo) dan kan je de decoder zo zetten dat bv de front word gedeeld met de rears.