SPAM mailtjes

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• justin schlee
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-12-2019
Wat een forum is dit? heb ik een vraag over SPAM krijg ik dit.

Ik snap ook wel wat spam is en zal nooit een mailtje plaatsen met dergelijke lading.

Ik had een vraag over deze site, ik hoef dan geen verwijzing naar het regelement.

Krabbel eens achter je oren en laat mensen uitspreken

Over en uit, en veel succes met dit gebeuren.

Jullie kortste lid

[ Voor 4% gewijzigd door justin schlee op 30-12-2003 20:36 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
als je een klacht heb kan je dat per mail met de mod die je topic op slot heeft gedaan bespreken hoor, die izjn ook de kwaadste niet :)

mail dus even naar momania [at] tweakers [dot] net

[ Voor 17% gewijzigd door G33rt op 30-12-2003 20:37 ]

• Remy
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:36:
...

....
Maak dan een goeie startpost, dan gaan ze niet op slot. Slechts een klein beetje inzet kan het al voorkomen namelijk :)

LinkedIn
Instagram

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
We zijn hier om je vrijwillig te hlpen, als je je niet normaal kan gedragen moet je niet gek kijken als we je niet helpen.

• justin schlee
we kunnen toch gewoon een discussie opstarten, dit werkt toch niet?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:37:
Nee, het werkt niet als mensen zoals jij hier gewoon alles neerdumpen, zonder met anderen rekening te houden.

• G33rt
jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:37:
als het zo overduidelijk is dat het spam is, gaat het topic gewoon dicht. imho is dat geen discussie maar een vraag, maar ik raad je echt aan momania te mailen :)

overigens verwijst momania je naar de policy omdat hij je wil helpen om een leuke tijd hier te hebben, en niet om je af te zeiken :)

[ Voor 18% gewijzigd door G33rt op 30-12-2003 20:40 ]

• justin schlee
Neerdumpen? ik help andere fora iedereen ookal is de vraag raar of vreemd, ik kan toch niet alles weten?

Verwijderd

ik snap echt je probleem niet, er is toch al 10x een antwoord op je vraag gegeven :?

die software die daar verkocht wordt is niet legaal. OEM software moet met nieuwe hardware verkocht worden.

je hebt waarschijnlijk gewoon (per mail ofzo) een spamlink binnengekregen. Installeer een paar spamfilters of gewoon shift delete en weg met die rommel

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 20:42 ]

• justin schlee
jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:40:
Neerdumpen? ik help op andere fora iedereen ookal is de vraag raar of vreemd, ik kan toch niet alles weten?

• justin schlee
Zeker, daar ben ik ook erg blij mee, het gaat mij om het feit dat ik een reply aan het tikken ben en het forum al op slot zit. Ik kan niet eens reageren.

• G33rt
jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:40:
Neerdumpen? ik help andere fora iedereen ookal is de vraag raar of vreemd, ik kan toch niet alles weten?
dat is waar, maar GoT is een fora voor de meer dan gemiddelde computergebruiker, en we verwachten enig denkwerk en inzet voor je je otpic opent, en het is wenselijk dat dat ook uit je topic blijkft. in momania's ogen bleek dat denk ik niet, en omdat het nogal duidelijk was wat het was, ging het topic dus dicht :)
jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:41:
Zeker, daar ben ik ook erg blij mee, het gaat mij om het feit dat ik een reply aan het tikken ben en het forum al op slot zit. Ik kan niet eens reageren.
dan heb je - helaas - gewoon pech, aangezien een dergelijk topic niet open verdiend te blijven volgens een mod en je oplossing gegeven is, zie ik je probleem niet helemaal :)

[ Voor 30% gewijzigd door G33rt op 30-12-2003 20:43 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

En tech forum
heb ik een vraag over SPAM krijg ik dit.
Ik gaf je een antwoord, idd kort, maar dat was de vraag ook.
Ik snap ook wel wat spam is en zal nooit een mailtje plaatsen met dergelijke lading.
Gelukkig maar.
Ik had een vraag over deze site, ik hoef dan geen verwijzing naar het regelement.
Wij hebben richtlijnen op dit forum en daar hoort iedereen zich aan te houden.
Jou topic voldeed in mijn ogen niet aan de richtlijnen en ging daarom ook dicht.

Dat is ook de volgorde die je hoort te volgen. Voor je hier post hoor je bekend te zijn met de voorwaarden en richtlijnen. Dat is nou een maal de manier hoe we hier met elkaar om gaan.
*krabt*
Over en uit, en veel succes met dit gebeuren.

Jullie kortste lid
:w

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• justin schlee
Ik ben programmeur en ben zeer ervaren, ik weet toevallig niks over OEM...ik heb nu antwoord, toppie :) alleen wil ik graag met jullie praten over het feit dat er gelijk een dik slot op mijn topic ziet zonder enig weerwoord te kunnen geven.

Maar ik snap het nu, misschien eventjes wachten voordat het slot erop gaat

iniedergeval bedankt dat ik nu eventjes mijn zegje heb mogen doen

mijn teller na 10 minuten :
SPAM mailtjes 13 :'(

[ Voor 9% gewijzigd door justin schlee op 30-12-2003 20:46 ]

• G33rt
jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:43:
Ik ben programmeur en ben zeer ervaren, ik weet toevallig niks over OEM...ik heb nu antwoord en toppie (Y) alleen wil ik graag met jullie praten over het feit dat er gelijk een dik slot op mijn topic ziet zonder enig weerwoord te kunnen geven.
het antwoord op die vraag is dermate eenvoudig dat er na 3 posts met de oplossing niets boeiends uit komt rollen. als iemand aan jou als ervaren programmeur een simpele vraag stelt, zit je er niet mee. als 20 man dat doen, word het irritant. doen 100 man het, word je flink geirriteerd. aangezien er in wos en sa ook niveau is, en men dat wil behouden, gaat het topic dus dicht :)

dit is mijn mening, hou daar rekening mee :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

jschlee schreef op 30 december 2003 @ 20:43:
Ik ben programmeur en ben zeer ervaren, ik weet toevallig niks over OEM...ik heb nu antwoord en toppie (Y) alleen wil ik graag met jullie praten over het feit dat er gelijk een dik slot op mijn topic ziet zonder enig weerwoord te kunnen geven.
Mag ook wel, maar als je een discussie wilt op dit forum zal je wel met een discussie punt moeten komen. Nu had je snel een vraag.
Als je dan niet weet wat OEM is, dan verwachten we hier dat je dat dan wel eerst even in de zoekbalk van Google over kan typen en zelf even uitzoekt wat OEM inhoudt.
Maar ik snap het nu, misschien eventjes wachten voordat het slot erop gaat
Tja, zo is het beleid nou eenmaal. Misschien dat dus eerst even doornemen ;)
iniedergeval bedankt dat ik nu eventjes mijn zegje heb mogen doen
no problem :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.