Toon posts:

dvd writer van BTC geeft half de geest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een BTC dvd brander. Sinds eergisteren kan ik er alles instoppen wat DVD betreft, maar hij doet er niets mee. Nero geeft aan dat er geen medium in zit en de windows verkenner laat de dvd speler wel even knipperen om vervolgens niets te vinden.

het vreemde is dat hij nog wel cd tjes leest en brand, alleen de dvd's kan ik schudden (zowel + R als - R als +/-RW.
k heb het idee dat het misging nadat pinnacle instant dvd/cd zichzelf maar half de- installeert.

schijfjes van thatswrite, datatrack, fuji en whitelabel geven allemaal niets.

Firmware geflashed naar 47
nero ook al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Iemand een idee?

Verwijderd

De onze had dit ook na 1 dag. Ik wilde toen een dvd+rw leegmaken en toen kreeg ik een foutmelding. Daarna pakte hij geen enkele dvd meer, cd's wel. Ben er mee terug gegaan en heb een nieuwe meegekregen, dus gewoon mee terug gaan.

Of ruilen voor een ander merk als dat kan... Heb met die nieuwe drive weer andere problemen....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is bij mij niet ontstaan na een +RW...

Morgen komt er iemand om hem om te wisselen. Ik heb zo het vermoeden dat ik plus/min R en RW uit ga proberen waar ze bij staan!

Welke problemen heb je nog meer? Kan ik ze daar alvast op voorbereiden.
hoop dat ze een betere meenemen.

:)

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier een aantal van die BTC DVD-R terug gehad. Ook de CD-R deugde niet. Ik heb ze terug gestuurd en ik heb zelf andere types gekregen. Allemaal verschillende problemen en ellende. De Benq DVD-R is goedkoper en nog beter netals de Samsung CD-Writer. Het is gewoon een kwestie van goed inkopen en je hebt dan betere spullen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!