Mensen,
ik loop nu al een hele tijd met het volgende probleem (en ja ik heb andere post gelezen)
Ik heb :
- BTC drw10041m op secundaire kanaal master (sw 047)
- 20 gh harddisk op primair master en primair slave een pioneer dvd
- asus geforce
- plextor 8/2/20 met adaptec scsi adapter
- nieuwste nero versie 6.3.0.2.
- windows 2000 pro. met sercvice pack 4
- amd athlon 900 mhz
- 256 mb 133 mhz
- aopen ak33 mb ( via chipset)
en het ellendige probleem dat ik met de DMA settings aan niet kan branden, als ik ze uit zet (pio mode 4) kan ik wel branden maar gaat dat tergend langzaam.
Het rare is dat het overzetten naar de harddisk wel perfect en snel gaat als ik dma aan heb staan.
Ik heb al de via chipset drivers geprobeerd en ook de standaard micro.s. drivers. maar nero blijft hangen (ook bij simulatie) zodra het branden begint, (eigenlijk iets eerder want ik houd er geen toasters aan over
)
Heeft een van jullie het verlossende antwoord ?
ik loop nu al een hele tijd met het volgende probleem (en ja ik heb andere post gelezen)
Ik heb :
- BTC drw10041m op secundaire kanaal master (sw 047)
- 20 gh harddisk op primair master en primair slave een pioneer dvd
- asus geforce
- plextor 8/2/20 met adaptec scsi adapter
- nieuwste nero versie 6.3.0.2.
- windows 2000 pro. met sercvice pack 4
- amd athlon 900 mhz
- 256 mb 133 mhz
- aopen ak33 mb ( via chipset)
en het ellendige probleem dat ik met de DMA settings aan niet kan branden, als ik ze uit zet (pio mode 4) kan ik wel branden maar gaat dat tergend langzaam.
Het rare is dat het overzetten naar de harddisk wel perfect en snel gaat als ik dma aan heb staan.
Ik heb al de via chipset drivers geprobeerd en ook de standaard micro.s. drivers. maar nero blijft hangen (ook bij simulatie) zodra het branden begint, (eigenlijk iets eerder want ik houd er geen toasters aan over
Heeft een van jullie het verlossende antwoord ?