Asus\Nvidia\E-dimensional 3d bril weigerd.

Pagina: 1
Acties:

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb gisteren een 3d bril gekocht, namenlijk de E-Dimensional E-D Glasses,
ook wel bekend als de asus 3d bril of de Nvidia 3D bril.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/talboom/bril.jpg

Nu vroeg ik me af, zijn er hier meer mensen met dit apparaat die weten hoe je de software moet instellen? Bij mij weigeren alle spellen de bril te activeren (De activation hotkey wordt genegeerd) behalve serious sam:SS.

Snapt iemand waarom de bril dienst weigerd bij alles maar toch werkt bij dit ene spel?

Meer info over het apparaat HIER

Ik heb al gezocht naar info op google en in de FAQ van de fabrikant gekeken, maar daar kwam niks uit.

Verwijderd

/ graaft diep in verleden..

volgensmij werkt dit ding alleen maar met de originele drivers van asus en ik vraag me af of die dingen geupdate worden naar de nu nieuwste versies van de detonators..

buiten dat denk ik niet dat je het lang volhoudt met dat ding op je hoofd, ik krijg alweer instant koppijn als ik er aan (terug)denk :)

Verwijderd

dit zijn niet dezelfde als die van asus dit zijn nieuwe brillen maar alleen hetzelfde idee

Verwijderd

is het trouwens niet zo dat niet alle spellen werken met dat ding :?

kan me ook vaag iets herinneren over OpenGL / Direct3D settings, kun je daar niks in veranderen :?

Verwijderd

alle direct x games moeten in principe erop werken. in ieder geval een groot aantal

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-09 05:52
Je kunt ook de referentie drivers van NVidia gebruiken. Deze werkten bij mij ook prima toen ik de bril heb gebruikt. Heb toen bijvoorbeeld ook Max Payne gespeeld in 3D !!! Op 150 Hz wel te verstaan, anders krijg je koppijn ... ;)

-

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Yup, deze bril blijft huidig met de nieuwste detonators.
Serious sam second encounter loopt echt ongelofelijk lekker,
maar bij bijvoorbeeld Grand theft auto 3, reageert de hotkey om de bril aan te zetten niet. Ik heb al verschillende hotkeys geprobeerd, allen werkten in serious sam, maar niet in de andere games. De games die ik geprobeerd heb, zijn allen supported, zelfs 3D mark 2004 werkte ermee.

Verwijderd

deze bril is ook ati supported maar ik krijg alleen 3d foto's aan dr praat
Pagina: 1