Toon posts:

bang formateren ----> internet

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yuw,

mijne neef wilt zijne PC formatere ma hij heeft wa schrik om da te doen omda tem denkt da zen internet dan ni mer ga werke.

Hij heeft telenet ma hij denkt da tem geen appart cd'ke heeft da bij zn pc zit da internet drivers bevat.

Ik heb een aantal dage mijn pc geformateerd en internet werkte zonder ook maar iets te installe.

Zal da bij hem ook zo zijn of ni ? Zo ni hoe kan m da tan late werke ? (want downloade kan em dan ni è ) , of moetem vooraleer hij formateerd iets downloade ?

Edit: hij heeft windows XP

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ok, en nu graag in het Nederlands, want we snappen geen ene drol van je vraag/probleem. |:(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Topicstarter
loool

kijk, mijne neef wilt zn pc formatere, ma als hij da doe.... ga zn internet dan nog werke ?

Bij mij werkt da altijd nog als ik heb geformateerd.

Ma mss heeft hij op zn pc drivers nodig vooraleer internet werkt ofzo, dno

Mijn vraag dus..... ga zn internet na formatere nog werke ?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
dude het ergste taalgebruik!!! maar bij de meeste providers heb je geen drivers nodig. maar dat hangt van je providder af.. zou je na moeten kijken/vragen..

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Als 'ie bang is om zijn PC te formatteren en ook niet weet of internet gaat werken, lijkt het me raadzaam dat 'ie mooi teruggaat naar de winkel waar de PC gekocht is en dat ze het daar regelen. Anders anders bel je de provider voor een installatie-procedure van internet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 20:05 . Reden: Belgisch => Nederlands woordenboek gepakt! ]

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38
Praat ABN... dat is de regel hier op het forum.

Verder moeten we de specificatie's van z'n computer weten en wat voor type internet verbinding.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

orbje,

Ik kan me niet voorstellen dat jij met jouw leraar of lerares, jouw HRM medewerker, of welke andere officiele instantie waarmee je communiceert, op deze manier communiceert. Probeer hier dus ook een beetje fatsoenlijk Nederlands te schrijven :)

Herschrijf je topic even zodat het beter leesbaar is ;)

Verder - afhankelijk van hoe je internet verbinding maakt (heb je je telenet modem direct op je PC gehangen?) - maar normaal gepsroken hoef je geen drivers te installeren voor telenet omdat dat (vziw) gewoon met DHCP werkt :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Ligt eraan wat voor internet hij heeft, indien hij adsl heeft met zo'n ethernet modem (met ingebouwde router) dan is hij eigenlijk al direct online (mits drivers van de Netwerkkaart standaart in Xp zitten...)

Overigens, heb je goed opgelet tijdens nederlands? Want op got word normaal ABN verwacht, geen verklote Breezer/msn taal.. dat snapt namelijk niet iedereen.

[ Voor 3% gewijzigd door Icey op 30-12-2003 20:06 ]

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58

Guldan

Thee-Nerd

Kijk als je alles net zo instelt als dat het eerst was dan moet dit geen probleem opleveren.ik ga er nu trws vanuit dat je neef een breedband (kabel/adsl etc. ) verbinding heeft.
Verder kan ik ook niet veel uit je post wijs worden.Maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom van antwerpen dus spreek wel zo (school, thuis, bij vriende...) :-D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 20:07 ]

Verwijderd

Als ie een ingebouwde modem gebruikt dan moeten die drivers opnieuw geinstalleerd worden inderdaad.

Probeer volgende keer ook even wat duidelijker te zijn..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 20:08 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Wowsers, hoeveel % van je woorden staan er eigenlijk daadwerkelijk in 't Vlaams woordenboek?

[on-topic]
Je moet alleen even zeker weten dat je drivers voor je netwerkkaart hebt, maar die zal XP wel aan boord hebben...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Komaan he orbje - u klapt ech ni zo en als u wel zo klapt dan kanne da ook fatsoenlijk doen.

Oftewel - ga niet tegen me zitten liegen - jij praat tegen jouw chef of meester wel heel anders.

Verwijderd

Topicstarter
Die modem hangt een aantal meter verder aan de muur....

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 21:46
Da zouk nied doen.. da internet formateer. Da nix mr tdoen e }:O

Maar hij heeft vast wel een zooi installatiecd's ergens in een la liggen.

[ Voor 38% gewijzigd door Atomsk op 30-12-2003 20:09 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 30 december 2003 @ 20:08:
Komaan he orbje - u klapt ech ni zo en als u wel zo klapt dan kanne da ook fatsoenlijk doen.

Oftewel - ga niet tegen me zitten liegen - jij praat tegen jouw chef of meester wel heel anders.
Ma neje...... praat gij dan AN ??? Waar woont gij eigelijk.... in belgie of in nederland?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:47:
Ik gebruik nu DVD Profiler, maar hoe kan ik er voor zorgen dat de automatische commentaar die wordt toegevoegd als ik mijn DVD toevoeg in het nederlands is en niet in het Engels ?
Waarom praat je hier dan wel normaal? ;)
bron: DVD Database bijhouden

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:57

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:11:
[...]

Ma neje...... praat gij dan AN ??? Waar woont gij eigelijk.... in belgie of in nederland?
En dan nog blijven Belgen beweren dat ze intelligenter zijn dan Nederlanders. Snap je niet dat hij bedoelt dat je schriftelijk op een andere wijze dient te communiceren. Als je het op school op deze manier doet, zal je je middelbare schooldiploma nooit halen.

Verwijderd

Mja, hoe kunnen wij dat nou weten :? Als hij eventuele software backupped en instellingen opschrijft moet 't wel goed gaan.

Maar je doet nogal wat "fout" met dit topic. Je taalgebruik is écht heel onduidelijk, we willen hier geen spreektaal zien maar gewoon AN :) Daarnaast geef je veel te weinig informatie en ben je erg onduidelijk. Ik stel voor dat je dit eens doorleest over het openen van een topic: Registratievoorwaarden en faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.