Ik heb het denk ik gemist of zo, maar ik heb eigenlijk THPS 4 voor de PC nog niet in de winkels zien liggen... En de search hier leverde ook niets op. Ook zoeken op bol.com en comcol leverde niets op... Is 'ie nou uit in Nederland of niet? Heb ik iets gemist...?
Hij is inderdaad erg slecht te verkrijgen in Nederland. Alleen Bol.com en Winkelwijs.nl hebben 'm voor zover ik kan zien en bij beide kost ie meer dan €50...
Waardoor het komt zal wel een raadsel blijven, maar hij was natuurlijk al enige tijd uit voor de Playstation 2, waar nu zelfs al Tony Hawk Underground voor te halen is.
Waardoor het komt zal wel een raadsel blijven, maar hij was natuurlijk al enige tijd uit voor de Playstation 2, waar nu zelfs al Tony Hawk Underground voor te halen is.
The devil is in the details.
Maar is 'ie hier dan wel officieel uitgegeven? Die sites lijken 'm wel te importeren...
Edit:
Ik kijk net op de Duitse Activion site (die is het meest in de buurt en de enige in Europa) en daar staat bij THPS 4:
Platform
Xbox™
PlayStation®
PlayStation®2 Handy/PDA
Game Boy Advance™
Nintendo GameCube™
Dus NIET de PC!!! Wa's dat nou?!?
Edit 2:
Op de Amerikaanse site hetzelfde... Vreemd hoor...
Edit:
Ik kijk net op de Duitse Activion site (die is het meest in de buurt en de enige in Europa) en daar staat bij THPS 4:
Platform
Xbox™
PlayStation®
PlayStation®2 Handy/PDA
Game Boy Advance™
Nintendo GameCube™
Dus NIET de PC!!! Wa's dat nou?!?
Edit 2:
Op de Amerikaanse site hetzelfde... Vreemd hoor...
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 22:24 ]
Waarom is hij dan wel te downloaden en zijn er wel reviews van?
This space is occupied
mm volgens mij heb ik een review er in de PU van gezien, en heb ik het spel zelf ook (wel van ali illegali)Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 22:33:
Ja, maar er zijn wel reviews online van de PC versie...
???
Hm, ja, dat het via ali te verkrijgen is weet ik: die versie heb ik ook gehad. Maar ik koop mijn games altijd, dus... Het lijkt er toch gewoon op alsof 'ie in Nederland niet officieel gereleased is...
http://www.gamespot.com/p...awksproskater4/index.html
hij staat verder niet bij www.dimensionplus.nl
vaag voor zo'n ''grote'' titel
Ja, inderdaad. Zoals ik al zei lijkt het er op dat 'ie niet officieel in Nederland is uitgebracht!InterXs schreef op 31 december 2003 @ 12:36:
http://www.gamespot.com/p...awksproskater4/index.html
Bij GCshop.nl staat ie ook niet. Wie is de distributeur van die game. Misschien dat zij je verder kunnen helpen.
Pagina: 1