Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 19:48 ]
De MP van een P3 kan je niet veranderenVerwijderd schreef op 30 december 2003 @ 19:48:
Proberen kan geen kwaad, doe het wel met zo klein mogelijke stapjes. De p3 kan veel hebben. Probeer eerst de multi eens op 8 ofzo.
En hier staat veel info over overklokken: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Killalot op 30-12-2003 19:50 ]
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) <-- is erg handig voor dit soort dingen
tvw
Verwijderd
Koeling is erg belangrijk bij overcolken, de voltage's zijn juist niet zo belangrijk.
Verwijderd
Sir_Killalot schreef op 30 december 2003 @ 19:49:
[...]
De MP van een P3 kan je niet veranderen
En hier staat veel info over overklokken: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
check dit stuk uit de faq voor meer info topicstarter: http://gathering.tweakers...list_message/17829096#fsb
Verwijderd
Koeling bij een P3 is niet je grootste zorg, meeste P3's kunnen makkelijk 20% hoger met standaar koeler.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 19:51:
En zet je gehuegen op wat slechtere timmings, mijn p3 tulatin core loopt hier op 149Mhz op de standaart voltage's.
Koeling is erg belangrijk bij overcolken, de voltage's zijn juist niet zo belangrijk.
Verwijderd
Korlic,
Welke moederbord heb je en welke core van de p3 ?
Het lukte mij erg goed om een coppermine 650Mhz(100mhz) op 864Mhz(133Mhz) te laten lopen.
Bij mij tulatin is het grote probleem dat me Sdram geheugen niet zo ver wilt overclokken
Het wordt tijd dat ik opzoek ga naar een betere Bios voor me TUSl2-c.
Als ik em nu op 150 FSB zet, wa kan er dan gebeuren met mijn PCI en AGP apparaten???
En de processor core is Coppermine
Als je nou is op een paar linkjes klikt in dit topic word alles uitgelegd.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:28:
Moederbord : ECS P6VXA, ik weet dat deze bordjes niet goed overclocken maar had gehoopt dat ik mijn FSB op 150 zou kunnen krijgen.
Als ik em nu op 150 FSB zet, wa kan er dan gebeuren met mijn PCI en AGP apparaten???
En de processor core is Coppermine
Dit topic is gesloten.
![]()