In een donkergrijs verleden (vorig jaar ofzo) had ik een cliëntje geïnstalleerd van RC5-64. Dat project liep af en ik deed niets meer.
Omdat ik toch wel weer wat wilde doen voor DPC (die stront kerstsfeer heeft ook mij geïnfecteerd met goedaardigheid
) dacht ik "kom, ik installeer weer eens een cliënt onder de waan van een goed voornemen voor 2004".
Nu kwam het moeilijke deel, welke cliënt installeer ik?
Na het lezen van wat documentatie kwam ik een project tegen wat mij wel aansprak; TSC.
De cliënt is inmiddels geïnstalleerd en doet zijn werk op mijn Intel Pentium 4 2,261Ghz.
Ik hoop voor zowel DPC als het project zelf van nut te kunnen zijn (en natuurlijk hoop ik ook hoog in de stats terecht te komen
).
Kortom, NitroX infinity heeft TSC gejoind!
(Nu hoop ik alleen dat ik de boel wel goed heb geconfigureerd
)
Omdat ik toch wel weer wat wilde doen voor DPC (die stront kerstsfeer heeft ook mij geïnfecteerd met goedaardigheid
Nu kwam het moeilijke deel, welke cliënt installeer ik?
Na het lezen van wat documentatie kwam ik een project tegen wat mij wel aansprak; TSC.
De cliënt is inmiddels geïnstalleerd en doet zijn werk op mijn Intel Pentium 4 2,261Ghz.
Ik hoop voor zowel DPC als het project zelf van nut te kunnen zijn (en natuurlijk hoop ik ook hoog in de stats terecht te komen
Kortom, NitroX infinity heeft TSC gejoind!
(Nu hoop ik alleen dat ik de boel wel goed heb geconfigureerd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry