Hola
Sinds 2 weken heb ik een, lijkt het, perfect werkende Plextor 708a brander.
Maar de DVD's die ik brand, spelen niet of slecht af op andere spelers. Zowel films als bestanden op een UDF fs.
Ik heb de Maxell en Verbatim dvd+r's gebruikt zoals geadviseerd op de Plextor site en Philips DVD+RW 4x.
De Plextor zelf speelt ze moeiteloos af.
M'n Pioneer DVD-105 speelt ze af, maar heeft moeite met initialiseren van de discs.
Zo ook de speler in m'n laptop.
Een NEC BV5800A speelt geen van allen af.
En een goedkope stand-alone Cyberhome speelt ze ook niet af.
Verder heb ik ook een stelletje Nashua's 2,4x. Deze spelen alleen op de Plextor af.
Alle DVD's zijn zonder problemen gebrand. Met cd-r's helemaal geen problemen.
Een vriend van me heeft een merk x dvd+rw brander ooit bij dixons gekocht en kent deze problemen absoluut niet.
Is dit normaal voor de Plextor? Graag jullie ervaringen!
Plextor support heeft al toegezegd dat ik de drive zonder problemen op RMA kan sturen.
grtz
Sinds 2 weken heb ik een, lijkt het, perfect werkende Plextor 708a brander.
Maar de DVD's die ik brand, spelen niet of slecht af op andere spelers. Zowel films als bestanden op een UDF fs.
Ik heb de Maxell en Verbatim dvd+r's gebruikt zoals geadviseerd op de Plextor site en Philips DVD+RW 4x.
De Plextor zelf speelt ze moeiteloos af.
M'n Pioneer DVD-105 speelt ze af, maar heeft moeite met initialiseren van de discs.
Zo ook de speler in m'n laptop.
Een NEC BV5800A speelt geen van allen af.
En een goedkope stand-alone Cyberhome speelt ze ook niet af.
Verder heb ik ook een stelletje Nashua's 2,4x. Deze spelen alleen op de Plextor af.
Alle DVD's zijn zonder problemen gebrand. Met cd-r's helemaal geen problemen.
Een vriend van me heeft een merk x dvd+rw brander ooit bij dixons gekocht en kent deze problemen absoluut niet.
Is dit normaal voor de Plextor? Graag jullie ervaringen!
Plextor support heeft al toegezegd dat ik de drive zonder problemen op RMA kan sturen.
grtz