Ik heb sinds enkele dagen problemen met m'n nec 1300A dvd burner.
Als ik een dvd'tje brand met bijv. nero 6 dan stopt de brander rond 21% met het beschrijven van de dvd. Het gevolg: een nieuwe onderzetter erbij
Dit is nu al een paar keer achter elkaar voor gekomen en wordt er toch niet echt vrolijk van. Brander zit als sec. slave aangeslote, op sec. master zit een philips cdwriter.
Het gekke is, af en toe kan ik wel gewoon een dvd voltooien, dan is er niets aan de hand. Nogal vreemd probleem dus en met search niet echt iets vergelijkbaars gevonden plus oplossing.
Specs:
Amd athlon 2800+
Asus A7N8X 2.0 deluxe
1024 twinmos dual channel
1 IDE pri master Harddisk
1 SATA harddisk
winxp sp1
Firmware nec 1300A: 1.08
Nieuwste nforce drivers zijn geinstalleerd.
Als ik een dvd'tje brand met bijv. nero 6 dan stopt de brander rond 21% met het beschrijven van de dvd. Het gevolg: een nieuwe onderzetter erbij
Dit is nu al een paar keer achter elkaar voor gekomen en wordt er toch niet echt vrolijk van. Brander zit als sec. slave aangeslote, op sec. master zit een philips cdwriter.
Het gekke is, af en toe kan ik wel gewoon een dvd voltooien, dan is er niets aan de hand. Nogal vreemd probleem dus en met search niet echt iets vergelijkbaars gevonden plus oplossing.
Specs:
Amd athlon 2800+
Asus A7N8X 2.0 deluxe
1024 twinmos dual channel
1 IDE pri master Harddisk
1 SATA harddisk
winxp sp1
Firmware nec 1300A: 1.08
Nieuwste nforce drivers zijn geinstalleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door C00KW4US op 30-12-2003 20:15 ]