Ik heb een raar probleem.
Ik heb een laptop met de volgende specificaties:
Intel Mobile Pentium 4 3,06GHz
512 MB
Geforce FX 5200Go
Ik heb de nieuwste Nvidia drivers
De nieuwste intel chipset drivers
De nieuwste DirectX
Alle patches van windows update
En toch heb ik nog steeds dit probleem, namelijk dat Unreal Tournament en
Unreal Tournament 2003 niet normaal willen lopen.
De ene keer loopt het spel veel te snel, en dan niet alleen het ventje waarmee je speelt maar ook de rest er omheen.. alles gaat te snel.
De andere keer gaat alles normaal maar gaat hij bij vlagen in slow-motion lopen.
Mijn FPS schieten dan van 85 (vsync) omhoog naar dik in de 100 tot zelfs 200..
Ik weet dat hierover al verschillende topics zijn geweest en die heb ik ook gelezen, maar daar werd als oplossing de nieuwe 4in1 drivers gegeven. Aangezien ik een intel chipset heb heeft dit bij mij dus geen nut en ligt het probleem ergens anders aan.
Uiteraard heb ik voor ut en ut2003 ook de nieuwste game patches etc..
Ik ben ten einde raad
weet iemand wat ik moet doen?
Oh ja nog 1 ding mijn proc heeft speedstep.. ik dacht dat het misschien daar aan lag, maar als ik dit uitschakel (dan loopt ie op 800MHz) dan heb ik dit probleem nog steeds
hulp plz
Ik heb een laptop met de volgende specificaties:
Intel Mobile Pentium 4 3,06GHz
512 MB
Geforce FX 5200Go
Ik heb de nieuwste Nvidia drivers
De nieuwste intel chipset drivers
De nieuwste DirectX
Alle patches van windows update
En toch heb ik nog steeds dit probleem, namelijk dat Unreal Tournament en
Unreal Tournament 2003 niet normaal willen lopen.
De ene keer loopt het spel veel te snel, en dan niet alleen het ventje waarmee je speelt maar ook de rest er omheen.. alles gaat te snel.
De andere keer gaat alles normaal maar gaat hij bij vlagen in slow-motion lopen.
Mijn FPS schieten dan van 85 (vsync) omhoog naar dik in de 100 tot zelfs 200..
Ik weet dat hierover al verschillende topics zijn geweest en die heb ik ook gelezen, maar daar werd als oplossing de nieuwe 4in1 drivers gegeven. Aangezien ik een intel chipset heb heeft dit bij mij dus geen nut en ligt het probleem ergens anders aan.
Uiteraard heb ik voor ut en ut2003 ook de nieuwste game patches etc..
Ik ben ten einde raad
Oh ja nog 1 ding mijn proc heeft speedstep.. ik dacht dat het misschien daar aan lag, maar als ik dit uitschakel (dan loopt ie op 800MHz) dan heb ik dit probleem nog steeds
hulp plz