Ik ben nu een paar uur verder en ik begrijp het gewoon nog niet. De router doet zijn werk ik kan van draadloos naar vast pingen via de router. Ik krijg de juiste ip adressen. Geen probleem allemaal.
maar het connecten naar mijn oude alcatel speedtouch home wil maar niet lukken.
ALs ik naar de admin surf krijg ik de admin met een paar vragen:
PPTP account: (Ik denk dat ik hier mijn loginnaam moet invullen maar zeker weet ik het niet)
PPTP password: (Zal dan wel passwoord zijn)
Host name: (ik denk 10.0.0.138 pc1) maar of dat goed is ?
Service IP Adress: (Ik heb geen idee wat ze hier mee willen kan het nergens vinden)
My IP Adress: Ip adres van xs4all ? maar kan natuurlijk ook zijn wat ik krijg van de adsl modem 10.0.0.150
My subnet mask: 255.255.255.0
Connection ID: (ja geen idee eigenlijk)
MTU: 1450 (standaard)
Maximum Idle time: 0
Dns nummers heb ik ook ingevuld en zijn van de provider maar als ik gewoon op ip surf kom ik ook nie verder dus daar ligt het al niet aan.
Weet iemand wat je overal precies moet invullen want ik heb al zo veel geprobeerd en constant is het het niet.
maar het connecten naar mijn oude alcatel speedtouch home wil maar niet lukken.
ALs ik naar de admin surf krijg ik de admin met een paar vragen:
PPTP account: (Ik denk dat ik hier mijn loginnaam moet invullen maar zeker weet ik het niet)
PPTP password: (Zal dan wel passwoord zijn)
Host name: (ik denk 10.0.0.138 pc1) maar of dat goed is ?
Service IP Adress: (Ik heb geen idee wat ze hier mee willen kan het nergens vinden)
My IP Adress: Ip adres van xs4all ? maar kan natuurlijk ook zijn wat ik krijg van de adsl modem 10.0.0.150
My subnet mask: 255.255.255.0
Connection ID: (ja geen idee eigenlijk)
MTU: 1450 (standaard)
Maximum Idle time: 0
Dns nummers heb ik ook ingevuld en zijn van de provider maar als ik gewoon op ip surf kom ik ook nie verder dus daar ligt het al niet aan.
Weet iemand wat je overal precies moet invullen want ik heb al zo veel geprobeerd en constant is het het niet.