Met grote regelmatigheid heb ik last van deze:
The requested URL was not found on this server.
Apache Server at ACE-Systems.nl click link to go to the page
en
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina www.zeelandnet.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Gebruik de navigatie links en boven om verder te surfen.
meldingen. Dit heb ik enkel wanneer ik browse op GoT. Dit lijkt mij niet normaal. Ligt dit aan het forum ?
The requested URL was not found on this server.
Apache Server at ACE-Systems.nl click link to go to the page
en
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina www.zeelandnet.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Gebruik de navigatie links en boven om verder te surfen.
meldingen. Dit heb ik enkel wanneer ik browse op GoT. Dit lijkt mij niet normaal. Ligt dit aan het forum ?