vage redirect

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:42
Met grote regelmatigheid heb ik last van deze:

The requested URL was not found on this server.

Apache Server at ACE-Systems.nl click link to go to the page

en

Kan de pagina niet vinden.

De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Open de introductiepagina www.zeelandnet.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Gebruik de navigatie links en boven om verder te surfen.

meldingen. Dit heb ik enkel wanneer ik browse op GoT. Dit lijkt mij niet normaal. Ligt dit aan het forum ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik krijg de laatste tijd wel regelmatig meldingen van, geloof ik, adserver dat die niet gevonden kan worden. En nee ik heb geen reclame blokker of what so ever. Mischien heb jij een of andere vaag rpgje van zeelandnet meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dat ligt eerder bij jou lijkt me, want voorzover ik weet draait de website van ACE-Systems.nl of zeelandnet niet op de servers van Tweakers.net. Welke URL staat er in je adresbalk zodra je een dergelijke error krijgt, en welke provider heb je?

Edit: of is dat (zoals TrialBlazer al zegt) alleen bij het reclamevak bovenin? In dat geval staat de banner niet meer op de webspace van bijv. ACE-Systems.nl, en krijg je in dat vak een error. ALs dit het geval is, kan niemand er wat aan doen, behalve de beheerders van die site :)

[ Voor 37% gewijzigd door Rafe op 30-12-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:54
En hoeveel spyware staat er op je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Geen Spyware volgens adaware en spybot. Virussen heb ik ook niet(alle progs up to date)
Bij de melding van ace systems komt er een ace-systems.nl adres naar voren, bij die van zeelandnet iets met login.password.nogwat.
Het beslaat de volledige pagina. De kans dat het aan het forum zelf ligt, achtte ik al klein, maar heb voor de rest geen idee waar het dan wel aan moet liggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik ben benieuwd naar je browser (versie) en windows (versie), evenals welke provider je hebt. Ook of je al je cookies en je temp internet files hebt weggemikt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Tiscali.WinXp met Sp1 en volledig up to date en IE is 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633. Temp files had ik al leeg gekieperd, cookies zojuist gedaan. Zou het heel stom van mezelf vinden als het aan cookies ligt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Kun je dit gedrag reproduceren door naar dezelfde link te gaan ? Zo ja, kun je dan die link even geven, incl. het aantal replies per pagina e.d.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik heb al gevonden waar het aan lag. Mijn PC was al een dag of 5 niet gereboot(bittorent). Heb zojuist m'n PC in een andere kast ingebouwd en alle problemen zijn over. Met windows98 zou dit me nooit overkomen zijn :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leek mij al vaag dat er iets mee was maar het kan zijn dat paginas niet meer zichtbaar zijn.
de eerste site was in html en dat is nu php buiten dat is er al meedere malen een update geweest, waardoor er een hoop error's komen van paginas die niet meer zichtbaar zijn.
vandaar ook de link verwerkt naar de homepage in de error message..

mischien een late replay van mijn klant maar ik kijk bijna nooit hier nog, en een klant wees me op dit topic..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Fictions2 kickte dit topic met:
leek mij al vaag dat er iets mee was maar het kan zijn dat paginas niet meer zichtbaar zijn.
de eerste site was in html en dat is nu php buiten dat is er al meedere malen een update geweest, waardoor er een hoop error's komen van paginas die niet meer zichtbaar zijn.
vandaar ook de link verwerkt naar de homepage in de error message..

mischien een late replay van mijn klant maar ik kijk bijna nooit hier nog, en een klant wees me op dit topic..
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt :?

[ Voor 86% gewijzigd door drm op 07-03-2004 23:42 ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
^^ with drm

waar heb je het ineens over?
Of heb ik teveel alcohol houdende dranken genuttigd, of jij hebt opiaten gebruikt?

[ Voor 85% gewijzigd door Kees op 07-03-2004 23:43 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
aha, jij werkt bij ac-systems, en een klant wees je op dit topic, en je probeert de errors die de topicstarter kreeg te verklaten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1