[Win 98] Hoe apache installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:30

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik wil graag een webserver gaan draaien @ 98. Alleen ik kom er nu al niet meer uit.

Ik heb als installer (lekker makkelijk) PHP en Mysql gedownload, maar ik heb (weet ik veel) een apache 2.0.47? een pakket van 35 mb? Alleen is dit de goede, en zo ja hoe moet ik installeren.

@ Mods, ik wist niet waar die topicje thuis hoort.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Apache is software en hoort dus in SA. Tevens kan je [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] lezen, en dan Apache starten met Apache.exe ipv een service, dan kom je er wel uit :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
G33rt schreef op 30 december 2003 @ 17:53:
Apache is software en hoort dus in SA. Tevens kan je [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] lezen, en dan Apache starten met Apache.exe ipv een service, dan kom je er wel uit :)
Mijn dank is zeer van de grote.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Meneer aard schreef op 30 december 2003 @ 17:53:
[...]

Mijn dank is zeer van de grote.
iets zegt me dat je net pipo gekeken hebt :+

overigens is de howto nog Apache 1.3.29, maar dat maakt voor de installatie weinig uit, en die configuratie opties die je daar ziet zijn hetzelfde gebleven geloof ik :)

[ Voor 31% gewijzigd door G33rt op 30-12-2003 17:55 ]

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
G33rt schreef op 30 december 2003 @ 17:54:
[...]

iets zegt me dat je net pipo gekeken hebt :+

overigens is de howto nog Apache 1.3.29, maar dat maakt voor de installatie weinig uit, en die configuratie opties die je daar ziet zijn hetzelfde gebleven geloof ik :)
Helaas, alleen heb 2 vraagies: Waar kan ik mijn data van mijn forum heen zetten zodoende dat er acces kan gepleegd word?; even makkelijker waar moet ik het neer zetten?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.