Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Apache is software en hoort dus in SA. Tevens kan je [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] lezen, en dan Apache starten met Apache.exe ipv een service, dan kom je er wel uit
Mijn dank is zeer van de grote.G33rt schreef op 30 december 2003 @ 17:53:
Apache is software en hoort dus in SA. Tevens kan je [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] lezen, en dan Apache starten met Apache.exe ipv een service, dan kom je er wel uit
iets zegt me dat je net pipo gekeken hebt
overigens is de howto nog Apache 1.3.29, maar dat maakt voor de installatie weinig uit, en die configuratie opties die je daar ziet zijn hetzelfde gebleven geloof ik
[ Voor 31% gewijzigd door G33rt op 30-12-2003 17:55 ]
Helaas, alleen heb 2 vraagies: Waar kan ik mijn data van mijn forum heen zetten zodoende dat er acces kan gepleegd word?; even makkelijker waar moet ik het neer zetten?G33rt schreef op 30 december 2003 @ 17:54:
[...]
iets zegt me dat je net pipo gekeken hebt
overigens is de howto nog Apache 1.3.29, maar dat maakt voor de installatie weinig uit, en die configuratie opties die je daar ziet zijn hetzelfde gebleven geloof ik
Apache hoort in Software Algemeen. Zie verder [rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml] ...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()