Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

eendennekken of zwanehalzen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mede modders.

ik heb al enige tijd op zoek naar van die zwanehalzen die ook wel eens in tafellampen worden gebruikt. ik ben als modder natuurlijk als bij de gamme/multimate langsgeweest, maar helaas zonder resultaat.

bij voorbaat dank voor de reacties

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ik ken wel een zwanehals onder de gootsteen...maar wat bedoel je met een zwanehals bij een tafellamp??

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Waarschijnlijk bedoelt TS de zwanehalzen zoals deze voor carkits, microfoons, pda-houders en mengpaneelverlichting gebruikt worden. In dat geval kan je prima terecht bij een audio/autozaak. Zie bijv.: Google: flexibele zwanenhals.
Of het één en ander voldoet ligt aan de toepassing die TS voor ogen heeft en welke gebruikerseissen hij daaraan stelt (kleur, dikte, materiaal, gewicht wat gedragen kan worden etc). En wat dat betreft is er dus meer info nodig :Y)

Verwijderd

Topicstarter
ja dit heb ik dus gepost in een ander topic. is het hiermee duidelijk?

nap niet wat er zo leuk is om een film te kijken op de ipaq inplaats van op mijn breedbeeld? het idee is om zo'n autohouder voor de ipaq (die alle aansluitingen heeft ingebouwd) aan een (lange) zwanehals te bevestigen zodat je de temps e.d. kan bekijken/loggen via dat scherm... eerste idee was om zon innovatek lcd te halen waarmee de fans softwarematig bestuurd kunnen worden. hiermee zou je dus de fans met een touchscreen kunnen bedienen en/of eventueel tijden in kunnen stellen, voorkeurssettings maken. dit alles vin ik natuurlijk uberGEIL en is natuurlijk nog eens 1000x mooier dan tiptoetsbediening zoals op die matrix orbital displays . ik heb alleen geen enkel idee hoe ik dus die info kan doorsturen naar de pc. de bedoeling is dus van de ipaq een onderdeel (liefst scherm) van de pc te maken. bedankt voor alle reacties alvast

edit:
p.s. de ipaq verkopen is geen optie, ik gebruik hem namelijk ook als agenda voor school. ik moet hem zo in de houder kunnen ploppen als ik thuis ben

ik heb een 256mb SD kaartje voor de geinteresseerden

EDIT:

ik bedoel dus zoiets, maar dan dus sterk, dik en lang genoeg voor het ophangen van zo'n pda.

[/img] http://www.thinkgeek.com/...s/front/usb-flexlight.jpg [/img]
http://www.thinkgeek.com/...s/front/usb-flexlight.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
/offtopic

kan ik niet gewoon een plaatje toevoegen... dit maakt een boel duidelijk. of moet ik eerst webspace hebben en dan linken?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:44:
/offtopic

kan ik niet gewoon een plaatje toevoegen... dit maakt een boel duidelijk. of moet ik eerst webspace hebben en dan linken?
Je geeft je zelf al antwoord. ;)
Tenzij je een betalende abbonee van Tweakers.net bent...

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/usb-flexlight.jpg
offtopic:
je had 1 slash te veel getypt

[ Voor 63% gewijzigd door BJD op 30-12-2003 20:50 ]

• Joen
Zo'n ding heb ik ook :)
Is wel handig als je in de zomer 's avonds buiten zit op je notebook. Vooral de mijne, want die heeft een pikke zwart toetsenbord. :P

Maar kun je dat zwanenhalsje niet zelf maken met wat ijzerdraad en tape of verband er om heen?

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

die "zwanenhalzen" worden idd ook gebruikt voor p.a. systemen om micro's op te instaleren

AKG (producent van micro's)

dealers van akg producten zijn er overal in benelux gewoon ff telefoonboek/google en je bent er

EDIT : foute link

[ Voor 21% gewijzigd door nuclear waste op 30-12-2003 21:45 ]

</onzin>

Verwijderd

Topicstarter
JeroenM_tbs schreef op 30 december 2003 @ 21:16:
...Maar kun je dat zwanenhalsje niet zelf maken met wat ijzerdraad en tape of verband er om heen?
nee ik wil het perse strak eruit hebben zien omdat het steeds in het zicht is.. dus mooi verchroomd ofzo. daarvoor mod ik toch? :?

edit:
ohja. tis ook belangrijg dat ze hol zijn zodat de kabels erdoor kunnen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 00:22 ]

• Joen
Dan spuit je er toch iets van silverspray over heen of zo? :+
Maar serieus: met zwarte tape kun je denk ik ook al best iets moois maken denk ik. Er gewoon om heen rollen en steeds een randje over een al vastplakkend randje.

Allicht dat je dat enige moeite en geld bespraart...

[ Voor 12% gewijzigd door Joen op 31-12-2003 00:20 ]

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
modders style: koop een doucheslang en prop die vol met koperdraad... moet stevig genoeg zijn, lijkt me :Y)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

FiXeL schreef op 31 december 2003 @ 04:59:
modders style: koop een doucheslang en prop die vol met koperdraad... moet stevig genoeg zijn, lijkt me :Y)
Dan wordt het lastig er nog aantal kabels door te trekken..

Ik weet dat wij inderdaad die zwanenhalsen hebben in verschillende maten. Alleen die van AKG zijn nog niet zo star. Erg flexibel eerder.. Maar er zijn meer merken op de markt die dat spul leveren.. Daarnaast zijn bij auto shops ook gewoon PDA houders met dat spul verkrijgbaar..

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Resettim had toch zoiets gemaakt? Kan me niet meer zo goed herinnern maar er staat me iets van bij. Moet je maar es bij zijn naam gaan zoeken. Misschien vind je wel iets.
En ander mail hem, ben er bijna cker van dat hij ook zoiets gemaakt had, maar dan met een wit ledje en een zwarte "slang", ook op usb dacht ik en anders gwoon op 12 volt.

Verder lijkt het me dat je deze bij een van de betere computerzaken kunt kopen (dus bij c*mp*t*rl*nd, myc*m oid.)

T60P Widescreen

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

doucheslang met snoeren lijkt me toch de beste oplossing.
kunnen behoorlijk wat kabels in, en als je er minstens 1 a 2 stevige kabels bij doet ( van die draden met 1 dikke koperdraad er in> bij elke doe het zelf zaak te krijgen) is het prima te buigen.
Om het buigen makkelijk te maken moet je de slang wel goed volproppen. ik zie niet waarom dit niet goed zou werken. en is nog goedkoop en mooi ook!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

En dan je usb mooi bevestigen . . . .
Pagina: 1