• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:10
Beste Medetweakers,

Ik heb vandaag een heleberg kabels gekocht om mijn pc aan mijn tv aan te sluiten. Ik wil hiermee films kunnen kijken en diverse spelletjes / roms kunnen spelen. Nu ben ik vandaag opzoek gegeaan naar een gamepad alleen heb ik me in de winkel laten vertellen dat het verlengen van je usb kabels (10 tot 15 meter) behoorlijk wat vertraging of data verlies kan opleveren. Nou vroeg ik mij af of iemand al eerder tegen zo'n zelfde probleem is aangelopen en of iemand die mij kan vertellen hoe ik dit probleem nou tekkel.

Is draadloos misschien een idee (sterk genoeg :?) ?? En welk merk moet ik dan hebben ?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:24

K-Jay

Klaas Jan

Ik denk dat je hier wel een antwoord zult vinden. En over de gamepad: lijkt me ook niet moeilijk om even op de site van Logitech oid te kijken.
Ik denk trouwens dat dit niet het juiste topic is om dit probleem met ons te delen.

[ Voor 12% gewijzigd door K-Jay op 30-12-2003 17:36 ]

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:10
Ik zou niet weten in welk topic het anders zou moeten posten....

Ik ben even opzoek gegaan maar een usb repeater is minstends 30 euro. Is er geen goedkopere oplossing ??? Kun je met een usb hub ook datgene versterken wat je nodig hebt om packet loss te voorkomen ??

Laat maar... Quote uit ander topic:
Volgens de USB-richtlijnen is de maximale kabel lengte 25 meter. Voor self-powered devices is dit 25 meter zonder hubs daartussen, voor USB-powered devices is dit ook 25 meter, maar dan om elke 5 meter een powered hub.
Als je niet zeker weet of je USB-device non-powered is, moet je gewoon wat 5 meter-kabels kopen, wat powered hubjes. De heleboel verbinden, en dan hoort het te werken!

[ Voor 46% gewijzigd door L0g0ff op 30-12-2003 19:33 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:44
en een standaard powered usb hub in het midden zetten, is dat geen oplossing? of bedoel je dat met een repeater?

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ikzelf heb deze:

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

De logitech cordless rumblepad.
Het is een zeer goede en stevige gamepad, en draadloos. Maar volgens de specificaties is het ontvangst goed tot een afstand van 5 meter. Wat je dus kan doen is een 5 meter lange usb verleng kabel kopen en daar de ontvanger op aansluiten (is niet groot dat ding, iets groter als een lucifer doosje) Dan moet hij de 10 tot 15 meter wel halen mits er geen muren tussen zitten. (dat ding is wel radiografisch, maar muren dempen het signaal wel)

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Tja, ik heb alleen ervaring met de draadloze Wavebird van Nintendo voor de Gamecube. Kan je de kamer mee uitbanjeren, in de tuin plantjes watergeven en ff leveltje halen. aftsand zit wel goed (alleen batterijen af en toe vervangen).

Misschien is er ergens een gamepad op radiofrequentie voor de PC te krijgen? Ik heb ze enkel voor consoles gezien.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Ik heb hier zelf een thrustmaster firestorm wireless, ik vind hem erg fijn en is ook goedkoper dan die van logitech. Welke afstand die kan halen weet ik niet want in mijn kamer kan ik niet verder dan 4 meter van de ontvanger vandaan, maar hij heeft wel altijd goede ontvangst ook met obstakels er tussen. En ik denk dat je met verlengen toch best een eind kunt komen, een gamepad vraagt natuurlijk niet zo heel veel van je usb verbinding.

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 09:26:
Ik heb hier zelf een thrustmaster firestorm wireless, ik vind hem erg fijn en is ook goedkoper dan die van logitech. Welke afstand die kan halen weet ik niet want in mijn kamer kan ik niet verder dan 4 meter van de ontvanger vandaan, maar hij heeft wel altijd goede ontvangst ook met obstakels er tussen. En ik denk dat je met verlengen toch best een eind kunt komen, een gamepad vraagt natuurlijk niet zo heel veel van je usb verbinding.
Een gamepad met een trilfunctie (Force feedback) gebruikt nog wel aardig veel van een usb poort hoor. Een 'gewone' zonder FFB gebruikt idd niet zo heel veel denk ik.
Pagina: 1