Winamp 5 en i-touch werken grotendeels samen, behalve als winamp 5 de focus heeft. Weet iemand hoe ik dan kan oplossen?
Eeeuhm, hoe bedoel je samenwerken? Sneltoetsen?
Als het me wat duidelijker is, kan ik je topictitel ook afmaken
Als het me wat duidelijker is, kan ik je topictitel ook afmaken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
I-touch zijn de extra toetsen op het (logitech) toetsenbord. Oftewel, play/pause, next, previous , stop, enz
Oftewel, als het programma de focus heeft, werken deze extra toetsen niet. Ze werken wel als het programma niet de focus heeft.
Oftewel, als het programma de focus heeft, werken deze extra toetsen niet. Ze werken wel als het programma niet de focus heeft.
[ Voor 41% gewijzigd door Scorpion1984 op 30-12-2003 17:47 ]
In deze meuk staat één persoon die er geen last van heeft, de rest wel. Aldaar wordt het een bekend bugje genoemd.
Misschien een idee om deze aan te melden bij Logitech?
Misschien een idee om deze aan te melden bij Logitech?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hmm, je hebt er niks aan maar ik heb er geen last van
.
Mmh misschien is dat de oplossing, de nieuwste itouch, heb ikeven niet aangedacht omdat ik van eigenlijk alles de nieuwste drivers heb, behalve van itouch. Dit omdat de nieuwste versie problemen geeft bij het afsluiten van windows xp (al een aantal maanden bekent bij logitech)
[edit]
Zie net op die (zie link^^)meuktracker dat er een nieuwere versie is die dit probleem niet meer heeft.
[edit]
Zie net op die (zie link^^)meuktracker dat er een nieuwere versie is die dit probleem niet meer heeft.
[ Voor 19% gewijzigd door Scorpion1984 op 30-12-2003 18:02 ]
In de meuktracker staat niet dat deze bug gefixed is; er staat dat de meesten die er last van hadden dit nog steeds hebben.
Nou, ik heb dus óók de nieuwste winamp5 met de laatste i-touch en heb er wél last van!DE_Michiel schreef op 30 december 2003 @ 17:53:
ik heb ook winamp5 met die laatste i-touch en sorry, ik heb er ook geen last van
[off-topic]
als we toch bezig zijn, weet iemand toevallig al hoe je de f-lock toets automatisch aan kunt laten gaan bij het opstarten als je het toetsenbord via ps2 hebt aangesloten?
[/off-topic]
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
ik heb de combinatie ook, vreemd probleem probeer maar eens:
winamp geminimaliseerd: Itoutch werkt perfect met winamp 5
winamp gemaximaliseerd: Itoutch werkt 2× ongeveer en daarna niet meer met winamp 5.
winamp geminimaliseerd: Itoutch werkt perfect met winamp 5
winamp gemaximaliseerd: Itoutch werkt 2× ongeveer en daarna niet meer met winamp 5.
Dat staat ook in de meuktracker beschreven: meuktracker: Logitech iTouch 2.2Emerge schreef op 30 december 2003 @ 18:10:
[...]
Nou, ik heb dus óók de nieuwste winamp5 met de laatste i-touch en heb er wél last van!
[off-topic]
als we toch bezig zijn, weet iemand toevallig al hoe je de f-lock toets automatisch aan kunt laten gaan bij het opstarten als je het toetsenbord via ps2 hebt aangesloten?
[/off-topic]
(Ik heb overigens niet zo'n toetsenbord; ik roep alleen maar na wat ik elders lees.Je moet echter wel de itouch software geinstalleerd hebben. Je kan de de F-Keys op Transparent Pass-Through zetten. Dan zou het moeten werken.
Helaas is het dan niet zo dat de F-Lock toets aanstaat, maar de extra mogelijkheden staan dan altijd uit onafhankelijk van de
F-Lock toets.
Heb gehoord dat ie het met 2.15 wel doet???
Bij mij doet de nieuwste het ook niet....
Of weet iemand een edit voor de players.ini
Of weet iemand een edit voor de players.ini
[ Voor 28% gewijzigd door Alieunited op 30-12-2003 18:19 ]
nee, bij 2.15 had ik ook het probleem, dat hier een paar posts terug staat, vreemd maar waarAlieunited schreef op 30 december 2003 @ 18:16:
Heb gehoord dat ie het met 2.15 wel doet??? Iemand????

Mmh, ja na de update doet hij het nog steeds niet als hij de focus heeft.
Ja ook die f-lock toets moet ik handmatig aanzetten, weet niet hoe ik die automatisch aan moet laten gaan(heb via usb aangesloten). Misschien doet de oudere versies dat niet, want bij een vriendin van mij(heeft draadloze versie) gaat de flock wel aan automatisch
Ja ook die f-lock toets moet ik handmatig aanzetten, weet niet hoe ik die automatisch aan moet laten gaan(heb via usb aangesloten). Misschien doet de oudere versies dat niet, want bij een vriendin van mij(heeft draadloze versie) gaat de flock wel aan automatisch
Mwhh, vreemd probleem. Wat ik ook probeer ik heb hier nergens last van.
Ik gebruik:
- Winamp Full 5.0
- Logitech iTouch 2.20
Ik gebruik:
- Winamp Full 5.0
- Logitech iTouch 2.20
Later betaal je meer, maar dan heb je wel een gratis datalimiet....
Verwijderd
Ik heb ook nergens last van, winamp focused of niet focused de F-toetsen op mijn navigator doen het prima.
Ik gebruik Winamp 5 Pro en Itouch 2.20
Ik gebruik Winamp 5 Pro en Itouch 2.20
Heb je niet als je play drukt.. dat winamp start en je %1 als playlist krijgtPimpDiddy schreef op 30 december 2003 @ 18:51:
Mwhh, vreemd probleem. Wat ik ook probeer ik heb hier nergens last van.
Ik gebruik:
- Winamp Full 5.0
- Logitech iTouch 2.20
Btw interessant.. misschien wat kutten en misschien wil het lukken. Dit deel zie ik in players.inf in de itouch directory.
code:
1
2
3
4
5
6
| #{btn|key|msg|emg|cmd|wac},exeName,wndClass,wndCaption,xxx,play_delayplay, pause,stop,prev,next,remove_flags,ShowOSD,menu_item WinAmp=key,winamp.exe,Winamp v1.x,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp WinAmp3=key,studio.exe,STUDIO,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp 3 WinAmp3d=key,winamp3.exe,STUDIO,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp 3d |
Waarbij die letters op de toetsen die normaal next, play, stop etc zijn
[ Voor 49% gewijzigd door Tutti-frutti op 30-12-2003 19:11 ]
Ik heb wel als ik op play druk dat hij opent en begint te spelen bij het begin van het nummer waar ik gebleven was.
Ik heb btw. hetzelfde staan in mijn players.ini
Ik heb btw. hetzelfde staan in mijn players.ini
[ Voor 19% gewijzigd door Alieunited op 30-12-2003 19:15 ]
2 Puntjes:
Waarom wil je winamp gefocused hebben als je toch de toetsen gebruikt.
Verder heb ik dit probleem ook, maar alleen als mijn muis boven winamp zit (ik heb eerder het idee, dat dit een feature van winamp is, dan een bug)
Waarom wil je winamp gefocused hebben als je toch de toetsen gebruikt.
Verder heb ik dit probleem ook, maar alleen als mijn muis boven winamp zit (ik heb eerder het idee, dat dit een feature van winamp is, dan een bug)
Sometimes human's are...
Bij de meeste doen denk ik de toetsen het helemaal niet, ook niet als winamp het active programma is.
Verwijderd
En als je de ingebouwde functie gebruikt van winamp om met je toetsenbord samen te werken?
Heheh... ja dat heb ik welTutti-frutti schreef op 30 december 2003 @ 19:04:
[...]
Heb je niet als je play drukt.. dat winamp start en je %1 als playlist krijgt
Later betaal je meer, maar dan heb je wel een gratis datalimiet....
Ik heb het dus alleen als ik op de Play-Toets druk. Dan start er gewoon niks op. Maar als ik winamp handmatig opstart, dan werken de toetsen wel prima. Even het register doorspitten!
Arrived anxious, left bored
Dat valt heel handig te verhelpen: laat de playlist, sluit winamp, start winamp handmatig of via het media-menutje. Daarna kan je gewoon elke keer op play drukken en laat hij gewoon de playlist.
Omdat ik soms gewoon met andere dingen bezig ben als winamp gefocused is, en het dan stukken handiger is om met de toetsenbord knoppen te werken.mduijvendijk schreef op 30 december 2003 @ 21:12:
2 Puntjes:
Waarom wil je winamp gefocused hebben als je toch de toetsen gebruikt....
Ja idd, dat zie ik nu ook, itouch werkt niet als je met de muis boven het playvenster zit, ze werken gewoon als je de muis boven de playlist of ergens anders hebt staan.mduijvendijk schreef op 30 december 2003 @ 21:12:...
Trouwens, over dat focus probleem. Bij mij draait Winamp altijd vanuit de tray, en dat werkt prima. Misschien kunnen diegene met het focus probleem dat ook proberen.
Net in het register gekeken, en winamp 5.01 staat gewoon als default player aangegeven. Alleen start hij dus niet op als ik op de play-toets druk.
edit:
Het lijkt erop dat de Play-Key helemaal niet reageert als winamp niet al aanstaat. Ik heb in het register het pad veranderd naar een andere .exe en die opent hij ook niet. Het is dus een probleem in de iTouch software.
Wil er iemand even een screenshot posten van de registersleutels hier:
Net in het register gekeken, en winamp 5.01 staat gewoon als default player aangegeven. Alleen start hij dus niet op als ik op de play-toets druk.
edit:
Het lijkt erop dat de Play-Key helemaal niet reageert als winamp niet al aanstaat. Ik heb in het register het pad veranderd naar een andere .exe en die opent hij ook niet. Het is dus een probleem in de iTouch software.
Wil er iemand even een screenshot posten van de registersleutels hier:
code:
1
| HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\CurrentVersion |
[ Voor 38% gewijzigd door Puck op 31-12-2003 12:38 ]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARELogitechiTouchCurrentVersion] "ITCH.INF"="C:\WINXP\INF\oem2.inf" "ITCHH.INF"="C:\WINXP\INF\oem3.inf" "lh2kplus.inf"="C:\WINXP\INF\oem4.inf" "InstallationTime"=dword:3fef1c69 "Install Directory"="C:\Program Files\Logitech\iTouch" "Group Name"="Logitech\iTouch" "VersionNumber"="2.20" "Common Directory"="C:\Program Files\Common Files\Logitech" "Uninstall"=""C:\Program Files\InstallShield Installation Information\{036AA4D4-6D32-11D4-9875-00105ACE7734}\setup.exe"-s UNINSTALL" "WebUpdate URL"="http://www.logitech.com/cf/support/itouchfiles.cfm" "Logitech Web Site"="http://iredirect.logitech.com/re.php?B=100" |
[ Voor 23% gewijzigd door mduijvendijk op 31-12-2003 13:08 ]
Sometimes human's are...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Sleutelnaam: HKEY_CURRENT_USER\Software\Logitech\iTouch\CurrentVersion Klassenaam: <Geen klasse> Laatste keer geschreven naar dit bestand: 31-12-2003 - 12:12 Waarde 0 Naam: iTouchName Type: REG_SZ Gegevens: iTouchWin Waarde 1 Naam: iTouchCFName Type: REG_SZ Gegevens: Logitech iTouch-configuratie Waarde 2 Naam: Play Key Pressed Type: REG_DWORD Gegevens: 0x1 Waarde 3 Naam: MediaPlayer Type: REG_SZ Gegevens: c:\progra~1\winamp\winamp.exe |
[ Voor 60% gewijzigd door Scorpion1984 op 31-12-2003 15:06 ]
Om het nog leuker te maken...
Welke skin gebruiken jullie???
Bij de classic skin heb ik geen probleem, maar wel bij de modern skin!
Dat maakt het probleem wellicht iets duidelijker en brengt de oplossing mogelijk dichterbij.
Welke skin gebruiken jullie???
Bij de classic skin heb ik geen probleem, maar wel bij de modern skin!
Dat maakt het probleem wellicht iets duidelijker en brengt de oplossing mogelijk dichterbij.
[ Voor 8% gewijzigd door Nulnulnix op 09-01-2004 00:08 ]
We have just one world, but we live in different ones...
Even weer onder de aandacht brengen...
We have just one world, but we live in different ones...
Ik ben weer terug naar Itouch 2.15. Werkt tegenover 2.20 dus wel goed
Maar ik gebruikte gewoon de classic skin toen ik 2.20 probeerde.
[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 10-01-2004 14:18 ]
Ik had dat ik met play niet winamp opende, dat was mijn enige probleem dat door winamp 5 kwam dacht ik. Simpele oplossing was door de mediakey te klikken en dan winamp te selecteren
. Misschien ook oplossing voor jullie problemen ?
Verwijderd
Heel ff over die F-Lock, die kun je niet standaard aan laten zijn. Er zijn tobo's die het af-fabriek niet doen, en sommige die 't wel doen... irri maar waar.q
In bios instellen dan je USB-Keyboard support hebt via BIOS en niet via OS... dat was bij mij de oplossing. (wel even pc afsluiten met f-lock aan)Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 21:41:
Heel ff over die F-Lock, die kun je niet standaard aan laten zijn. Er zijn tobo's die het af-fabriek niet doen, en sommige die 't wel doen... irri maar waar.q
[ Voor 7% gewijzigd door Tutti-frutti op 12-01-2004 22:14 ]
Pagina: 1