Vroeger, toen er nog niks was, waren er Goden. Zij besloten om iets nieuws te maken: leven. Ze creeerden tijd en ruimte, en er werd plaats gemaakt voor levende schepsels. Dieren en mensen. En allemaal op dat ene eiland, A.
[..]
Je bent een bewoner van het eiland A. Dit eiland wordt bevolkt door twee volkeren. Helaas gaat het niet goed tussen deze twee. Er is grote spanning, en het gevaar voor een grote oorlog is in deze tijd groter dan ooit. Er hoeft maar dit te gebeuren, en het is raak.
Jij bent lid van volk X. De dag is aangebroken dat je volwassen wordt, en je de keuze van je beroep moet maken. Op welke manier ga jij je volk een dienst bewijzen? Hoe ga jij volk Y een hak zetten?
* Soldaat
Je wordt soldaat. Je neemt een eigen plaats in het leger van volk X.
Wees moedig en sterk, en je zal hogerop komen.
Verdien status, en aanzien.
Maak je vijand bang.
* Burger
Je wordt een burger, symbool voor al het goede van je volk.
Leg contacten, en kom hogerop de sociale ladder.
Uiteindelijk zal je een belangrijke functie betreden, zoals koning.
* Huurmoordenaar
Het gevecht is voorbij, en jij wordt op pad gestuurd om de leider van volk Y om zeep te helpen.
Hoe pak je dit aan? Wees stil, maar snel.
Oefen vantevoren, en doe ervaring op door andere mensen te vermoorden.
* Dief
Alhoewel niet erkend door de bevolking als een officieel beroep, heb jij de kracht om veel teweeg te brengen.
Als niemand oplet, sla jij je slag.
* Priester
Een priester is de vertegenwoordiger van de Goden.
Wordt meester van de magie, betover je vijanden, zonder een spoor achter te laten.
Je zal gevreesd worden door je vijand.
* Spion
De meester van de schijn.
Betreed een eigen plaats in de vijandelijke bevolking.
Maar ondertussen geef je geheime informatie door aan het thuisfront.
Je zal rijkelijk beloond worden.
* Verkenner
Een klein, maar belangrijk beroep.
Onderzoek potentiele gevaren.
Geef op tijd aan wanneer er gevaar dreigt.
Maak vijandelijk gebied vrij van hinderlagen.
Veel succes. Je zal het nodig hebben.
#####EINDE INLEIDING####
Wat vinden jullie ervan? Het lijkt mij leuk om met een paar mensen een textbased RPG te maken. Ik zoek dus mensen met creativiteit, en mensen met kennis van programmeren. Met dat laatste heb ik zelf een beetje ervaring mee. We zouden bijvoorbeeld het spel in Flash kunnen maken, want ik kan redelijk wat in ActionScript schrijven.
In ieder geval, mocht het je wat lijken, plaats dan hier een berichtje.
[..]
Je bent een bewoner van het eiland A. Dit eiland wordt bevolkt door twee volkeren. Helaas gaat het niet goed tussen deze twee. Er is grote spanning, en het gevaar voor een grote oorlog is in deze tijd groter dan ooit. Er hoeft maar dit te gebeuren, en het is raak.
Jij bent lid van volk X. De dag is aangebroken dat je volwassen wordt, en je de keuze van je beroep moet maken. Op welke manier ga jij je volk een dienst bewijzen? Hoe ga jij volk Y een hak zetten?
* Soldaat
Je wordt soldaat. Je neemt een eigen plaats in het leger van volk X.
Wees moedig en sterk, en je zal hogerop komen.
Verdien status, en aanzien.
Maak je vijand bang.
* Burger
Je wordt een burger, symbool voor al het goede van je volk.
Leg contacten, en kom hogerop de sociale ladder.
Uiteindelijk zal je een belangrijke functie betreden, zoals koning.
* Huurmoordenaar
Het gevecht is voorbij, en jij wordt op pad gestuurd om de leider van volk Y om zeep te helpen.
Hoe pak je dit aan? Wees stil, maar snel.
Oefen vantevoren, en doe ervaring op door andere mensen te vermoorden.
* Dief
Alhoewel niet erkend door de bevolking als een officieel beroep, heb jij de kracht om veel teweeg te brengen.
Als niemand oplet, sla jij je slag.
* Priester
Een priester is de vertegenwoordiger van de Goden.
Wordt meester van de magie, betover je vijanden, zonder een spoor achter te laten.
Je zal gevreesd worden door je vijand.
* Spion
De meester van de schijn.
Betreed een eigen plaats in de vijandelijke bevolking.
Maar ondertussen geef je geheime informatie door aan het thuisfront.
Je zal rijkelijk beloond worden.
* Verkenner
Een klein, maar belangrijk beroep.
Onderzoek potentiele gevaren.
Geef op tijd aan wanneer er gevaar dreigt.
Maak vijandelijk gebied vrij van hinderlagen.
Veel succes. Je zal het nodig hebben.
#####EINDE INLEIDING####
Wat vinden jullie ervan? Het lijkt mij leuk om met een paar mensen een textbased RPG te maken. Ik zoek dus mensen met creativiteit, en mensen met kennis van programmeren. Met dat laatste heb ik zelf een beetje ervaring mee. We zouden bijvoorbeeld het spel in Flash kunnen maken, want ik kan redelijk wat in ActionScript schrijven.
In ieder geval, mocht het je wat lijken, plaats dan hier een berichtje.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 16:51 ]