Toon posts:

Photoshop KPT 3 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet helemaal zeker of ik het wel hier moet posten, maar acht de kans dak hier de meeste antwoorden krijg het grootst.

Ik heb KPT 3 geinstalleerd. Je weet wel, die set plug-ins, voor photoshop.
Echter als ik een van de plugins gebruik, en in het venstertje van de plugin op OK klik (om de plugin uit te voeren) dan werkt de muis ineens niet meer zoals het hoort in het werkvenster. Krijg overal waar ik klik (binnen de afbeelding en op de werkruimte) alleen het bekende "plonk" geluidje van windows te horen (wat beteknd dat ik er niets aan kan klikken.
Ik kan wel de tool vensters verslepen en klikken, evenals de layers maar als ik een andere tool selecteer dan blijft mijn cursor een pijltje. Hij loopt dus niet echt vast, want Ctrl+W werkt wel, terwijl Alt+F4 niet werkt. Ook rechtermuis knop op photoshop in mijn startbalk heeft geen effect.

Iemand die dit eerder heeft gezien of gehad ?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het zou eigenlijk heel goed kunnen zijn dat ze niet meer werken onder de Photoshop versie die je gebruikt. Die plugins stammen ook nog uit het jaar 0, naja, net iets later. Maar zijn niet bepaald gemaakt voor de laatste versies van Photoshop.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Zit mischien wel wat in.
Maar houd dat dan in dat deze filters momteel helemaal niet meer gebruikt worden door huidige PS gebruikers ??

Het zijn van die krachtige tools !!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Waarom probeer je niet gewoon een nieuwe versie van Kai's Power Tools?

• OzBoz

OzBoz

creative8500 schreef op 30 december 2003 @ 20:18:
Waarom probeer je niet gewoon een nieuwe versie van Kai's Power Tools?
Is niet zo zinvol als er in 3 dingen zitten die je kunt gebruiken. Die zitten dan niet meer in latere versies.

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies. Dat klopt. Elke versie is eigelijk weer een andere set met plugins. Dus de effecten en tools die in KPT 3 (ik weet dat we tegenwoordig al weer bij versie 7 zitten) zitten vaak niet meer in de versies daarna.

Vandaar dus dat ik wel graag die plugins werkende zou willen hebben. Wat ze ook wel doen, alleen word Photoshop (heb ver. 7.0 overigens) dan onbruikbaar :(

-- -- --

Alleen wel jammer dat er niet meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Omdat het juist zulke prettige tools zijn, nam ik aan dat er meer mensen zijn die de plugin hebben (en gebruiken) en daarom ook het probleem zijn tegen gekomen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 23:04 . Reden: Xtra txt toegevoegd. ]

• OzBoz

OzBoz

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 22:59:
Alleen wel jammer dat er niet meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Omdat het juist zulke prettige tools zijn, nam ik aan dat er meer mensen zijn die de plugin hebben (en gebruiken) en daarom ook het probleem zijn tegen gekomen.
Als ik binnenkort weinig te doen heb zal ik het even voor je proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door OzBoz op 30-12-2003 23:27 ]

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Ik heb 't effect ook. Geen idee waarom; ik gebruik hier Photoshop 7.0 op Win XP. Ik weet wel dat 'ie 't nog vlekkeloos in 5.5 en 6.0 deed.

Verdomd vervelend overigens, ik wilde net een noise-achtig effect toepassen en alles ging opeens zo raar vastzitten.. ik had nog niet gesaved :X. Als je 't perse wilt houden; installeer 5.5 ernaast of zo (heb je gelijk nog die heerlijke ouderwetse Color Dodge layer mode O+ ).

5 en 6 doen 't in ieder geval nog wel. Ach, een hoop effecten zijn te vervangen door slim handmatig dingetjes doen (displacement), al is 't wel jammer dat die bewegende patronen misschien wat lastiger zijn te emuleren.

teveel zooi, te weinig tijd

Pagina: 1