Hoever een GeForce2 MX overclocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik wou gewoon eens vergelijkende mhz'jes zien.

Mijn core draait nu op 225, geheugen op 210.
Geen artifacts, superstabiel.
Ik heb op de coolvin van elsa wel mijn oud cpu cooletje op gemonteerd - is nu ijskoud 8-)

Iemand hoger gekregen??

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:06
search ?......search ! :Y) :7

Verwijderd

Ik heb op de coolvin van elsa wel mijn oud cpu cooletje op gemonteerd - is nu ijskoud

Heb jij soms twee coolertjes op elkaar gezet.
als dit al kan kost dit dan niet een pci slot

Verwijderd

Hoe krijgt iedereen dit nou voor elkaar.

Ik heb ook een MX (volgens mij van Nvidia).Maar met 195 core en 175 memory loopt hij al vast in 3dmark. Ik heb hem zelfs gekoeld met een socket 7 koeler,en ja dit kost een pci slot.Maar ik heb er toch zat.

Verwijderd

Ik heb ook een MX (volgens mij van Nvidia
No shit. :7

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00
200/200 verder nog niet geprobeerd. loopt stabiel, is een leadtech, en die hebben standaard al een ventilator erop.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Scopey, Wat wil je kwijt,ik hoop iets nuttigs anders opzouten !

Verwijderd

/me wordt bang en rent hard weg. Enge meneer.

Verwijderd

210/210 hier met de ProphetII (oem) van Hercules, geen speciale koeling ofzo.. (wel steeds zijkant van kast eraf (maar of dat helpt als de kast weer in een kassie staat waarin ie ingesloten wordt (8> :P

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hercules Prophet II MX. Kan ook 225/210. Heb een klein fannetje op de heatsink geschroefd. Ik heb speciaal gevraag bij computerland naar eentje waar zeker weten 5,5ns ram op zit, en niet 7ns zoals op sommige OEM versies zit.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

mijn gf2mx loopt nu op 220/220, wil ook wel op 230/235 8-) 8-)

Verwijderd

Ik heb een hercules fgf2 mx (oem) met 7ns geheugen.....Loopt met de hercules drivers 6.32 core/geheugen 235/222 Met de nieuwe drivers 6.35 kan ie niet hoger dan 210/210 want die driver kan niet hoger.....

• packman
Tsja, dat PCI slot heb ik er voor over ik had er 6, nu nog maar 1 over, en dat ding draait rock solid.

Dat over die ventilator: op het elsa kaartje zat alleen een gigantische coolvin, die werdt iets te warm naar mijn goesting, dus maar een oude coolvin op bevestigd met tie-wraps...

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• packman
Oh ja, vergeten, heb enkel het ventilatortje erop gewrapt

Verwijderd

Hmm, echt vaag...hoe krijgt iedereen z'n core zo hoog, maar niet z'n mem? Mijne wil niet hoger dan 200/225. Op core en mem zitten fannetjes, maar die op de core maakt geen reet uit....komt zeker omdat m'n corekoelblok krom is? Er zit nl. aan 1 kant ruimte, maar ik kan er niet tussen komen voor koelpasta, iemand een ID?

Is btw een Hercu Retail

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 15:34 schreef CommDante het volgende:
Hmm, echt vaag...hoe krijgt iedereen z'n core zo hoog, maar niet z'n mem? Mijne wil niet hoger dan 200/225. Op core en mem zitten fannetjes, maar die op de core maakt geen reet uit....komt zeker omdat m'n corekoelblok krom is? Er zit nl. aan 1 kant ruimte, maar ik kan er niet tussen komen voor koelpasta, iemand een ID?

Is btw een Hercu Retail
nix aan doen, core o-clocken maakt toch geen reet uit

Verwijderd

220/220 :)
Geforce2mx, Hercules 3D Prophet II MX (OEM)!

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 19:53 schreef DaFoX het volgende:

[..]
nix aan doen, core o-clocken maakt toch geen reet uit
Tja, 100 3dmarks is idd niet zoveel...is nog maar de vraag of je dat uberhaupt merkt..

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 06:51

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ben ik dan zo gek? Ik heb mn CardExpert GeForce2 MX400 nu op 250/210 draaien. Hoger kan ik m niet instellen in Coolbits. Draait zeer stabiel en ben er erg tevreden mee...

[late-reactie-mode]
Ik ben toch niet te laat met reply-en op deze topic? Er zit maar 1 jaar tussen... :P
[/late-reactie-mode]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.