I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd
Heb jij soms twee coolertjes op elkaar gezet.
als dit al kan kost dit dan niet een pci slot
Verwijderd
Ik heb ook een MX (volgens mij van Nvidia).Maar met 195 core en 175 memory loopt hij al vast in 3dmark. Ik heb hem zelfs gekoeld met een socket 7 koeler,en ja dit kost een pci slot.Maar ik heb er toch zat.
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Dat over die ventilator: op het elsa kaartje zat alleen een gigantische coolvin, die werdt iets te warm naar mijn goesting, dus maar een oude coolvin op bevestigd met tie-wraps...
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd
Is btw een Hercu Retail
Verwijderd
nix aan doen, core o-clocken maakt toch geen reet uitOp maandag 11 december 2000 15:34 schreef CommDante het volgende:
Hmm, echt vaag...hoe krijgt iedereen z'n core zo hoog, maar niet z'n mem? Mijne wil niet hoger dan 200/225. Op core en mem zitten fannetjes, maar die op de core maakt geen reet uit....komt zeker omdat m'n corekoelblok krom is? Er zit nl. aan 1 kant ruimte, maar ik kan er niet tussen komen voor koelpasta, iemand een ID?
Is btw een Hercu Retail
Verwijderd
Tja, 100 3dmarks is idd niet zoveel...is nog maar de vraag of je dat uberhaupt merkt..Op maandag 11 december 2000 19:53 schreef DaFoX het volgende:
[..]
nix aan doen, core o-clocken maakt toch geen reet uit
[late-reactie-mode]
Ik ben toch niet te laat met reply-en op deze topic? Er zit maar 1 jaar tussen...
[/late-reactie-mode]
Dit topic is gesloten.
![]()