Toon posts:

peltier waar te ....

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
KOOP !!!! ik kan er dus nergens een vinden.

goeiendag everyone..

heb vandaag de hele dag over peltiers zitten lezen op tweakers vanaf me werk... erg intresant en denk dat ik nu zeker wel het meeste begrijp wat ik hoor te weten.

alleen mijn laatste vraag... WAAR KAN JE ZE KOPEN ? ik zit nu echt al de laatste 3 uur te zoeken en iig in de pricewatch zie ik er geen een staan, of ze moeten onder een andere naam vermeld zijn maar dat lijkt mij stug. had er wel 1 gevonden maar dat was er dus maar 1.

is er iemand die me kan vertellen waar ik er 1 vandaan kan halen en of welk merk goed is ? verder kom ik overal zelf wel uit na al het lezen van jullie nuttige info en de nice pics

greetz

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
www.tweakstore.nl

Waarom een topic hiervoor?

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:36
Conrad, je lokale electroboer, etc.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
http://www.tweakers.net/p...=Pricewatch&Query=peltier

Aparte manier van 3 uur zoeken ;) Overigens moet je goed uitkijken met peltiers,
zeker op de huidige cpu's, bereken goed hoeveel warmte afgifte je hebt ed,
dat kan erg nauw luisteren! Hou ook rekening met het erg hoge stroomverbruik van die
dingen, maar goed, ik ga dr vanuit dat je dat allemaal al gelezen hebt dan ;) op je werk :/

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb nog een drift 0.8 (172Watt)
met voeding. intresse? mail effe
maartenlameris@zonnet.nl

MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:48
Ik heb wel interesse in die voeding en heb je net gemaild

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Antwoorden zijn al gegeven.. Volgende keer ook even hier de search gebruiken. Er is pas nog een topic over geweest en daar kwam tweakstore ook meteen naar voren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.