Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Past maar op 1 manier. zitten twee notches in het element die overeenkomen met het invoermechanisme van de toonarm. Die kan eigenlijk niet fout.MM- schreef op 30 december 2003 @ 15:50:
Heb je het element wel goed aangebracht?
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Alles kan stuk.
1. de naald / element te vervangen
2. het element op een andere draaitafel aan te sluiten
?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Het maakt niet uit wat ik op m'n MD deck opneem (Yamaha) rechter VU slaat altijd iets hoger uit... Of het ook 3dB is, dat durf ik je zo ff niet te zeggen...
Dit verschil hoor je overigens niet, dus zoveel waarde hecht ik er niet aan
[ Voor 23% gewijzigd door DkF op 30-12-2003 17:29 ]
Mijn vorige draaitafel had het ook, maar dan wel in een stuk mindere mate dan nu. en 3dB is veel.DkF schreef op 30 december 2003 @ 17:26:
Op een of andere manier is het rechterkanaal volgens mij altijd harder...
Het maakt niet uit wat ik op m'n MD deck opneem (Yamaha) rechter VU slaat altijd iets hoger uit... Of het ook 3dB is, dat durf ik je zo ff niet te zeggen...
Dit verschil hoor je overigens niet, dus zoveel waarde hecht ik er niet aan
[ Voor 7% gewijzigd door naftebakje op 30-12-2003 22:31 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ben nog druk bezig met m'n mengpaneel in elkaar te zetten ( zelfbouw van Velleman) tegen de tijd dat die klaar is heb ik een mengpaneel om dat op af te regelennaftebakje schreef op 30 december 2003 @ 22:31:
Dit is mss ongeloofelijk dom, maar kun j niet een potmetertje in het luidste (dus het rechter) kanaal steken, en dan afregelen dat ze even luid gaan??
tot die tijd is idd de oplossing van Phydomir de simpelste.