Toon posts:

Vreselijk irritante searchknop op de taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Doordat mijn zusje weer eens vervelende msn programmaatjes heeft geïnstalleerd, wordt ik nu vreselijk geterroriseerd door een zoekknop op de taakbalk van MyWay.
Toen ik het wilde verwijderen door in het configuratiescherm>software>toevoegen/verwijderen op het betreffende programma te drukken werd ik door een internet pagina geleid die het wel zou verwijderen. Na vele malen te hebben gesmeekt het niet van mijn computer af te halen drukte ik uiteindelijk op de laatste knop die het klusje voor elkaar zou moeten krijgen. Maar er gebeurde niets.
Vervolgens heb ik een aantal registersleutels verwijderd waardoor ik de MyWayWebSearch map in program files kon verwijderen en ik dacht van het probleem af te zijn. }:O
Maar helaas. Elke keer als ik Internet Explorer opstart knippert dat vreselijk irritante blauwe schermpje op de taakbalk. Het kan dan wel uitgezet worden maar het verschijnt dan doodleuk weer als je een nieuw scherm opent.
Ik heb al een aantal anti-adware programma’s gebruikt en die herkennen dan soms ook wel iets van MyWay, maar na het verwijderen wordt er nog niets opgelost.

Kan iemand mij helpen???

Verwijderd

HijackThis.

Zie ook de SA FAQ.

Verwijderd

heeft ze msn plus geinstalleerd? dan kun je hem verwijderen door msn plus te deinstalleren

daarna ff opnieuw installeren en het vinkje bij de licence agreement uitzetten..dan kun je msn plus installeren zonder adware.

Verwijderd

die shite zit bij kazaa in... dus ff kazaa eraf donderen , suc7

Verwijderd

Kan je met msconfig (bij uitvoeren msconfig intypen) niet bij opstarten iets uitvinken hierover?

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:07
Dingen op de taakbalk kun je meestal weghalen door rechtsklikken op de taakbalk en bij wekbalken te kijken, daar staan vinkjes voor de dingen die je ziet.
Pagina: 1