Toon posts:

Terminal server session geeft blinking screens met IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Met een terminal sessies krijg ik bij alle clients blinking screens.

vooral met IE maar ook de taakbalk.

weet iemand hoe dit komt.

Bijvoordank.

Hans

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 18:42

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Windows 2000 TS?
Met of zonder Citrix?
Citrix MF of XP?
Welke Service packs voor Windows + Citrix?
IE versie?
RDP of ICA connectie?
Hoeveel bit kleurdiepte op client?
etc etc
etc etc

Kan mijn glazen bol niet vinden onder alle kerstkaarten

[ Voor 18% gewijzigd door ajhaverkamp op 30-12-2003 15:16 ]

This footer is intentionally left blank

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Xtro,

Welkom op GoT :)
Toen je je een paar minuten geleden registreerde op GoT ben je akkoord gegaan met Registratievoorwaarden en faq, een gedeelte van Registratievoorwaarden en faq is het gedeelte hoe we graag zien dat je op GoT post. Ik vat de belangrijkste 3 regels eventjes samen:
  • Doe eerst zelf onderzoek voordat je een topic opent. Denk hierbij bijvoorbeeld aan dat je even rondzoekt op GoT. Geef hierbij ook aan wat je zelf al geprobeerd hebt - hiermee laat je zien dat je zelf moeite hebt gedaan, en voorkom je tegelijkertijd dat mensen allerlei dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt.
  • Kies een duidelijke topic titel. Nu omschrijft jouw topic titel je probleem wel, maar in Windows Operated Systems hebben we nog een extra eis aan een topic en dat is dat het os tussen vierkante haakjes staat (zoals je bij alle andere topics ziet ;) )
  • Omschrijf je probleem duidelijk - geef hiermee zoveel mogelijke relevante informatie. Ik heb bijvoorbeeld geen idee ofdat je gebruik maakt van NT4TSE, Win2000 of Win2003. Welke Internet Explorer heb je dit probleem mee?
Pas je topic nog even aan bovenstaande regels aan - verder kan je denk ik het beste eens googlen op "Force OffScreen Composition", zie ook http://support.microsoft.com/?kbid=271246