Toon posts:

[Win98] Internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb hier een windows 98 pc'tje staan met een probleempje.
Bij het starten van internet explorer of outlook express vraagt ie niet meer om internet verbinding te maken. De internet opties staan op automatisch verbinding maken.

Als ik heb probleer via de verbinding zelf, bij externe verbindingen, dan krijg ik wel verbinden en kan ik internetten en emailen. Alleen als ik dat niet doe, blijft ie of outlook maar zoeken....

Ik heb een nieuwe inbel verbinding aangemaakt, dat hielp ook niet.
Er is voor Win98 ook geen nieuwe explorer te downloaden.

En herinstalleren is helaas nog geen optie.

Weet iemand waar die aan zou kunnen liggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Internetverbinding start automatisch

alsjeblieft
Er staat dus in, hoe je het moet uitschakelen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 30-12-2003 14:53 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het staat aan, het moet aan, maar doet het niet

Verwijderd

Probeer dan eens om het uit te zetten --> vervolgens je pc opnieuw op te starten --> weer aanzetten en dan nog een keer je pc op te starten. dit werkt meestal het beste bij dit soort problemen.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24
Je kan toch een install over de bestaande heen gooien zonder verlies van data? Dus waarom probeer je dat niet?

Verwijderd

check bij internet opties tab verbinding of daar "altijd mijn standaart verbinding kiezen" aan staat en check verder allen instellingen zoals ww, inbel nummer account of gebruikersaam.

kijk in outlook express bij Extra, accounts, e-mail of bij de eigenschappen van je standaart account de verbinding op inbellen staat. als alles goed staat moet het gewoon werken. :)
Pagina: 1