1.
Sinds ik de Medion wireless lan (gekocht bij de Aldi) geinstalleerd heb stort mijn notebook (Compaq EVO N800c) regelmatig in. Geheugendump, oftwel het authentieke blauwe windows scherm.
Ik gebruik XP prof. als OS. Ik kan op de sites van Medion geen driverupdates voor de MD40900 vinden. Van de supportclub van Medion heb ik nog niets vernomen.
Daarnaast fluctueert de signaalsterkte voortdurend, ook wanneer ik in de buurt van de AP ben.
Zijn er gebruikers met dezelfde problemen?
2.
Ik heb ook problemen gehad met het spontaan verbreken van de verbinding en/of het verliezen van het IP adres.
Ik heb dit probleem elke keer opgelost door:
1. De dongle uit de USB poort te verwijderen opnieuw te connecteren en/of
2. door in het dos venster in te tikken:
ipconfig /release
ipconfig /renew
Met ipconfig /all kun je dan weer kijken of het adres correct is.
Sinds ik de Medion wireless lan (gekocht bij de Aldi) geinstalleerd heb stort mijn notebook (Compaq EVO N800c) regelmatig in. Geheugendump, oftwel het authentieke blauwe windows scherm.
Ik gebruik XP prof. als OS. Ik kan op de sites van Medion geen driverupdates voor de MD40900 vinden. Van de supportclub van Medion heb ik nog niets vernomen.
Daarnaast fluctueert de signaalsterkte voortdurend, ook wanneer ik in de buurt van de AP ben.
Zijn er gebruikers met dezelfde problemen?
2.
Ik heb ook problemen gehad met het spontaan verbreken van de verbinding en/of het verliezen van het IP adres.
Ik heb dit probleem elke keer opgelost door:
1. De dongle uit de USB poort te verwijderen opnieuw te connecteren en/of
2. door in het dos venster in te tikken:
ipconfig /release
ipconfig /renew
Met ipconfig /all kun je dan weer kijken of het adres correct is.