Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] touchscreen TFT ingebouwd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is een mod in die zin dat er heel veel is moeten veranderen in de case zonder dat ik veel aandacht geschonken heb aan lichtjes of speciale blowholes ...

het is ne full tower aopen mooi gespoten in zwarte hoogglans ... met een paar onderdeeltjes in contrast wit (ook vanachter is em gespoten)

in de zijkant heb ik een vrij groot gat gemaakt (heeft mij echt een volledige dag gekost om het mooi af te werken zodat je jezelf niet meer kan verwonden! en daarin zit nu een 12 " tft touchscreen

koeling... onhoorbaar ... mocht em te warm worden (weet eignlijk niet hoe warm nen duron mag worden) zet ik de koeling harder (dat kan met een fanmate van zalman aan de achterkant van de pc!)

specs:

msi k7t turbo / duron 1300 / 512sd-ram
3 netwerkkaarten
ati 7000se met tv-out
promise sata kaartje
WD 120 GIG
seagate 40 GIG
LG combo drive
floppyke

op voorhand sorry voor de grote plaatjes maar ik heb echt geen idee hoe ik ze moet resizen...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1889.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1890.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1892.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1906.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1907.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1911.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1912.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1913.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_1923.jpg

misschien zijn er mensen die nog tips hebben om hem nog verder uit te bouwen??

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 14:33 . Reden: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumsurvival#images ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik vind het touch screen in de zijkant erg mooi gedaan, verder vind ik em niet echt bijzonder, al zal het wel mooier zijn als je de dvd speler ook mee had gespoten

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ziet er erg gaaf uit... Een touch screen in de pc.... dat wil iedereen wel denk ik ;)
Ga je de DVD/Floppy ook nog zwart maken of laat je die zo.. Zwart lijkt me iets mooier n.l.

Ennuh.. zet er een leuk Aquarium Screensavertje op en maak dan wat pics of filmpie :Y)

Erg netjes verder gedaan...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:41
Mooi gedaan...

misschien een idee om je CD/dvd drive nog te stealthen of een verfie te geven.

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Verwijderd

Topicstarter
die dvd moet nog gedaan worden indeed ... (wit of zwart ... weet et nog nie goe)
maar ik had effe geen goesting meer om nog door te gaan... vandaar dat ik eventjes vraag of er mensen zijn die nog toffe dingen weten om te doen als ik weer goesting krijg ...

ik zie het nu als half weg... nu moet em nog wat uitstraling krijgen vind ik

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 14:35 ]

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Idd het touchscreen aan de zijkant is 1337. Wat ik op de plaatjes zie is de afwerking ook ruim in orde. Alleen jammer van je cd-rom drive dat je die niet gestealth heb.

Edit:
vergeten f5 te drukken |:(
1. Misschien is het leuk om een raampje om je tft heen te doen.
2. je drives stealthen ;)
3. Het is opzich al een strakke mod en ik zou er niet veel meer aan doen anders haal je het strakke weg.

[ Voor 36% gewijzigd door Mister I op 30-12-2003 14:37 ]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

`t ziet er leuk uit maar eigenlijk vind ik het `n btje zonde om dat touch screen in de zijkant te zetten.
Dan moet je de kast een kwartslag gedraait hebben om er een btje bij te kunnen.

Verwijderd

PilatuS schreef op 30 december 2003 @ 14:31:
ik vind het touch screen in de zijkant erg mooi gedaan, verder vind ik em niet echt bijzonder, al zal het wel mooier zijn als je de dvd speler ook mee had gespoten
mag dan wel simpel dan hij is wel netjes gespoten, gezaagt en ingebouwd en ik vind het wel een leuk idee :)

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Frontje van je cd-rom en je diskette station steken nog een beetje af.

Waar gebruik je die tft voor? Wat ik mij ook afvraag: waar heb je die tft uit gehaald, oude laptop, iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
wel om da scherm erin te krijgen moet je het sluitingsmechanisme van de kast veranderen ... je kan namelijk niet met een scherm in de plaat liggen schuiven! ze moet er dus kunnen inklikken zoals een lian-li...

alle HD's en cdroms moesten boven in de case zitten omdat er beneden geen plaats meer was ...

cpukoeling blies eerst warme lucht tegen het scherm wat op zich niet goed was voor het scherm... het een blowhole gemaakt op dezelfde hoogte en die vastgemaakt met pvc zodat alle warme lucht meteen weggezogen wordt

de fans zitten allemaal op een rheobus die ik kan besturen achter aan de pc ...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 14:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
jevn schreef op 30 december 2003 @ 14:36:
Frontje van je cd-rom en je diskette station steken nog een beetje af.

Waar gebruik je die tft voor? Wat ik mij ook afvraag: waar heb je die tft uit gehaald, oude laptop, iets anders?
tft is een inbouwmodel dat men wel eens gebruikt bij bedrijven (dus niet van een laptop)

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Heel erg stoer gedaan. Alleen zou ik het LCD voor wat anders gebruiken.
Ik heb nog een zwartwit laptop LCD liggen, maarja daar zal ik wel niets mee kunnen :(

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:39:
[...]

tft is een inbouwmodel dat men wel eens gebruikt bij bedrijven (dus niet van een laptop)
Waar heb je hem vandaan, en wat kostte hij?

(dit is echt heel mooi voor in de auto namelijk)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
mja die lcd kan je voor vanalles gebruiken en zoals ik het zie moet die lcd niet eeuwig in die case blijven zitten!
hij is bevestigd met 4 vijsjes ... ik kan vb perfect het scherm eruithalen en vervangen door plexi ... (misschien dan wel een saaie mod maar daar zijn we nog niet)

voor in de auto is ie een beetje te groot vind ik ... anders had ik dat misschin overwogen...

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:43:
mja die lcd kan je voor vanalles gebruiken en zoals ik het zie moet die lcd niet eeuwig in die case blijven zitten!
hij is bevestigd met 4 vijsjes ... ik kan vb perfect het scherm eruithalen en vervangen door plexi ... (misschien dan wel een saaie mod maar daar zijn we nog niet)

voor in de auto is ie een beetje te groot vind ik ... anders had ik dat misschin overwogen...
Maar waar heb je hem vandaan, want ik wil er ook wel een 8)

Verwijderd

Topicstarter
(dit is echt heel mooi voor in de auto namelijk)
ik heb em van een inkoopactie en koste rond de 200 € (stond op laupro en op 1 dag was ie vol)
=> in de winkel iets van een 1500€

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Misschien een leuke verlichting aan de zijkant... of iets om het scherm heen.. alu strip :9~

Een extra fannetje zou ok geen kwaad kunnen... ik denk dat eenmonitor in je PC best wat warmte zal geven...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Topicstarter
ik kan al de fans dimmen tot onhoorbaar en dan wordt de cpu (duron1300) 55 graden idl, case temp 26 graden ...

als ik em wa ga stressen komet et rond 60 cpu en 27 in de case

wanneer ik em laat blazen gaat hij naar 48 idl en case temp van 25 graden
stressed met extra koeling 53 spu en 25 in case

=> ik denk dat dit geen extreme waarden zijn... dus geen extra nood aan fans... ofwel?

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

atmoz schreef op 30 december 2003 @ 14:41:
Heel erg stoer gedaan. Alleen zou ik het LCD voor wat anders gebruiken.
Ik heb nog een zwartwit laptop LCD liggen, maarja daar zal ik wel niets mee kunnen :(
Frequently Asked Questions CME

[ Voor 11% gewijzigd door BJD op 30-12-2003 14:53 ]

• zuurmeister
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 17:58

Verwijderd

Lache casemod d:)b, het enige wat je nu nog moet doen dat is die cd drive stealthen en dan is hij helemaal perfect. Maar wel heel cool gedaan met die touchscreen. Maak nog een paar casemods zou ik zo zeggen!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

ik heb em van een inkoopactie en koste rond de 200 € (stond op laupro en op 1 dag was ie vol)
=> in de winkel iets van een 1500€
Laupro is nu Inkoopacties.net geworden.
Wou ook zo'n ding hebben, maar had toen ff geen geld :(

Wat jij ermee gedaan hebt is echt EXACT waar ik aan d8 toen ik em zag staan (maar dan in mijn Antec SOHO fileserver) :D

Maareh, ga je het ook echt gebruiken of is het meer om te patsen op LAN party's??

[ Voor 3% gewijzigd door Hazuki op 30-12-2003 14:54 ]

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
ik kan helaas nooit naar lans gaan (=> werk in het weekend)
dus hij is echt om te gebruiken! meestal speel ik vandaaruit mijn muziek of clips!

er is heel toffe software voor van mediaengine (ook voor mensen zonder touchscreen)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:30

botoo

💀 too old to die young

* botoo ziet wel wat 'leuke' toepassingen voor deze opvallende 'laptop' :) :

- 'open haard' screensaver er op zetten voor een burning effect ;)
- interieur van een andere (of meer dan 1) gemodde case laten zien alsof het een simpele window-kit is :+
- van het hele scherm een button maken, die zodra er iemand toch op drukt, overgaat in een filmpje met veel kortsluiting }>

Niet direct nuttig, maar wel een hele grappige mod :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

botoo schreef op 30 december 2003 @ 15:10:
* botoo ziet wel wat 'leuke' toepassingen voor deze opvallende 'laptop' :) :

- 'open haard' screensaver er op zetten voor een burning effect ;)
- interieur van een andere (of meer dan 1) gemodde case laten zien alsof het een simpele window-kit is :+
- van het hele scherm een <DO NOT TOUCH> button maken, die zodra er iemand toch op drukt, overgaat in een filmpje met veel kortsluiting }>

Niet direct nuttig, maar wel een hele grappige mod :).
I like the way you think :+ :)

offtopic:
Hoe heet die strip ook alweer vanuit je icoon?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Leuke mod, heb zelf ook zo'n scherm en wou er precies het zelf mee doen. Alleen bleek mijn kast net niet breed genoeg te zijn. Ik kom 3mm te kort :(
Dus dat word maar weer een nieuwe kast zoeken hehehe

Verwijderd

Ik vind dat scherm er echt strak uitzien zo in je kast :P

• Xenofoob392
  • Laatst online: 28-11 08:37
Trouwens voor de liefhebbers is dit schermpje ook te bestellen bij htvision.com, zij vragen er alleen €399,- voor, i.p.v de €175,- die hij bij de inkoopactie kostte.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:29
Ik heb al hetzelfde een keer gebouwd maar dan compleet met laptop erin
bedoeld om doom demo's op te laten draaien
nostalgie :p

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Ziet er leuk uit, vooral dat schermpje... :9

Ik heb hetzelfde scherm, ga er binnenkort ook maar eens een behuizing voor maken... :P

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:44

Mathizsias

Drizzt

Hoe zit het met de temp. aan de binnenzijde, kan niet al te healthy zijn voor je Duron! ;)
Pagina: 1