Ik had laatst Mijn terratec DMX 1024 Fire geluidskaart erin gezet. het werkte allemaal heel goed 2 dagen. Daarna had ik ook winamp 5 beta 8 erop gezet dat werkte ook goed tijdje. Maar daarna wou ik gisteravond achter de pc zitten en toen Begon Winamp steeds vanzelf open te gaan ik deed het dicht en het kwam weer tevoorschijn. Dus ik uninstall winamp en dan begint ineens Windows media player openm te gaan steeds zelfde probleem als winamp. En de kleine Speaker in de system tray icon van microsoft mute zichtzelf steeds en dan unmute die zichzelf weer. En het leuke is Dat deze dingen allemaal gebeuren als ik met de muis beweeg.
Ik heb met Symantec Antivirus Client 7 heb ik alles gescand ik heb de laatste update ik heb alles schijven gescand ik heb deze client omdat ik een draadloze verbing heb met me Oom aan de overkant.
Ik heb dat we dit kunnen oplossen en ik heb echt een hoop date op mijn harde schijven ik wil me comp niet graag formateren.

Ik heb met Symantec Antivirus Client 7 heb ik alles gescand ik heb de laatste update ik heb alles schijven gescand ik heb deze client omdat ik een draadloze verbing heb met me Oom aan de overkant.
Ik heb dat we dit kunnen oplossen en ik heb echt een hoop date op mijn harde schijven ik wil me comp niet graag formateren.