Winamp en WMP gaan steeds vanzelf open?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:27
Ik had laatst Mijn terratec DMX 1024 Fire geluidskaart erin gezet. het werkte allemaal heel goed 2 dagen. Daarna had ik ook winamp 5 beta 8 erop gezet dat werkte ook goed tijdje. Maar daarna wou ik gisteravond achter de pc zitten en toen Begon Winamp steeds vanzelf open te gaan ik deed het dicht en het kwam weer tevoorschijn. Dus ik uninstall winamp en dan begint ineens Windows media player openm te gaan steeds zelfde probleem als winamp. En de kleine Speaker in de system tray icon van microsoft mute zichtzelf steeds en dan unmute die zichzelf weer. En het leuke is Dat deze dingen allemaal gebeuren als ik met de muis beweeg. 8)7

Ik heb met Symantec Antivirus Client 7 heb ik alles gescand ik heb de laatste update ik heb alles schijven gescand ik heb deze client omdat ik een draadloze verbing heb met me Oom aan de overkant.

Ik heb dat we dit kunnen oplossen en ik heb echt een hoop date op mijn harde schijven ik wil me comp niet graag formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 10:05

Yngwie-

Murphy was an optimist

Wordt er dan ook iets afgespeeld of gebeurd er verder niets in Winamp of Media Player. Het lijkt er een beetje op dat er een bestandstype aan Winamp en Media Player gehangen is, dat niet helemaal hoort. Dus dat ie bij weet ik veel een .dll of zo probeert te openen met Winamp/WMP.

Nu weet ik niet welke Windows versie je hebt, maar onder XP in ieder geval, kun je die associaties vinden in de verkenner onder Tools, Folder Options, tabje File types. Daar zoeken naar alle extensies die gekoppeld zijn met WMP of zo. Misschien dat het zoiets is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhan
Nee het speelt niks af. en ik heb gekeken in die mapoptions en alles is normaal bij windows media player, maar als het met die prog te maken had waarom zou mijn geluidkaart steeds als ik met de muis beweegd steeds muten en unmuten??

ik denk dat het een virus is??
ik heb al een symantec virus scanner
maar weten jullie een betere? die ik mischien online kan gebruiken??

[ Voor 24% gewijzigd door ilhan op 30-12-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ook de online virusscanner doen omdat als je virusscanner besmet is niets zal vinden. een online scanner kan je niet besmetten en daarom zijn zij betrouwbaarder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhan
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 23:41:
je moet ook de online virusscanner doen omdat als je virusscanner besmet is niets zal vinden. een online scanner kan je niet besmetten en daarom zijn zij betrouwbaarder.....
kan je een paar links geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhan schreef op 30 december 2003 @ 23:43:
[...]

kan je een paar links geven
Kijk voor de gein eens in de SA FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 00:01:
Kijk voor de gein eens in de SA FAQ.
geinig he wat je allemaal wel niet vind in de FAQ :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhan
ja heb gekeken in de FAQ ik heb mcaffee, symantex, en panda antivirus gebruikt en ze hebben allemaal niks kunnen vinden. Weet iemand mischien hoe deze virus heet?? want op www.virusalert.nl staat vaak waar ze zicht verstoppen en in welke file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou je HijackThis log eens kunnen posten.
Pagina: 1