het is een mod in die zin dat er heel veel is moeten veranderen in de case zonder dat ik veel aandacht geschonken heb aan lichtjes of speciale blowholes ...
het is ne full tower aopen mooi gespoten in zwarte hoogglans ... met een paar onderdeeltjes in contrast wit (ook vanachter is em gespoten)
in de zijkant heb ik een vrij groot gat gemaakt (heeft mij echt een volledige dag gekost om het mooi af te werken zodat je jezelf niet meer kan verwonden! en daarin zit nu een 12 " tft touchscreen
koeling... onhoorbaar ... mocht em te warm worden (weet eignlijk niet hoe warm nen duron mag worden) zet ik de koeling harder (dat kan met een fanmate van zalman aan de achterkant van de pc!)
specs:
msi k7t turbo / duron 1300 / 512sd-ram
3 netwerkkaarten
ati 7000se met tv-out
promise sata kaartje
WD 120 GIG
seagate 40 GIG
LG combo drive
floppyke

misschien zijn er mensen die nog tips hebben om hem nog verder uit te bouwen??
het is ne full tower aopen mooi gespoten in zwarte hoogglans ... met een paar onderdeeltjes in contrast wit (ook vanachter is em gespoten)
in de zijkant heb ik een vrij groot gat gemaakt (heeft mij echt een volledige dag gekost om het mooi af te werken zodat je jezelf niet meer kan verwonden! en daarin zit nu een 12 " tft touchscreen
koeling... onhoorbaar ... mocht em te warm worden (weet eignlijk niet hoe warm nen duron mag worden) zet ik de koeling harder (dat kan met een fanmate van zalman aan de achterkant van de pc!)
specs:
msi k7t turbo / duron 1300 / 512sd-ram
3 netwerkkaarten
ati 7000se met tv-out
promise sata kaartje
WD 120 GIG
seagate 40 GIG
LG combo drive
floppyke

misschien zijn er mensen die nog tips hebben om hem nog verder uit te bouwen??