[w2k] inlog scherm aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 20:51

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Topicstarter
Ik heb hier thuiseen pc staan met windows 98.
Daarop heb ik microsoft family geinstalleerd zodat je bij het opstarten een inlogschermpje krijgt met daarin een lijstje met alle users. Vervolgens kun je op een naam klikken, het wachtwoord invullen, en dan kom je op je eigen profiel.

Omdat windows 98 niet erg goed beveiligd is, wil ik op die pc windwos 200 gaan installeren. Bij windows 2000 moet je echter eerst je gebruikersnaam intypen, en dan je wachtwoord.

weet iemand hoe je onder windows 2000 net zo'n soort schermpje als bij windows 98 kan krijgen, dus ipv dat je de naam eerst in moet vullen, gewoon een naam uit een lijstje kan kiezen.

edit: titel van het topic is wat verminkt :P, ik heb al gevraagd of iemand dat kan fixen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ethnocentrix op 30-12-2003 14:14 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ethnocentrix schreef op 30 december 2003 @ 14:13:
edit: titel van het topic is wat verminkt :P, ik heb al gevraagd of iemand dat kan fixen.
Fixed :)

Wat jij wilt zit dacht ik niet in Windows 2000, maar is wel beschikbaar voor WindowsXP.

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 20:51

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Topicstarter
bedankt voor het fixen!

Het probleem is dat de waarop ik windows 2000 wil installeren een pentium II is met 128 mb ram.
Windows 2000 draait daar denk ik beter op dan xp.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 15:29
Prik er 64 mb bij, en xp draait misschien zelfs soepeler dan 2000.
Toch zou het wel geinig zijn als het iemand zou lukken om het inlogscherm van Windows XP naar Windows 2000 te krijgen. winlogon.exe + Nog wat bestandjes kopieëen ofzo???

^ Wat hij zegt.