Toon posts:

[Norton Systemworks 2004] Schijfherkenningsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik gister nortonsystemworks 2004 Professional heb geinstalleerd werkt mijn hele systeem niet meer, als ik mijn computer opstart wil hij de C-schijf niet meer herkennen, toen ik het op had gestart na de installatie om te activeren deed hij het nog. Nadat ik toen mijn copmuter weer rebootte kwam dit probleem naar boven. Ik heb vanalles geprobeerd maar niets werkt. Is er iemand die mij kan helpen? :?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 04:31
Heb je wel een legale versie ? :)
Het schijnt dat er een aantal Norton bestanden op KaZaa zweven die geinfecteerd
zijn met een Worm virus (Duster.Virus=Voorbeeld).

Het lijkt me niet normaal dat Norton Systemworks 2004 pro je pc zo kan ontregelen
zoals jij dat aangeeft. :)

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Snowwie schreef op 31 december 2003 @ 02:48:
Heb je wel een legale versie ? :)
Het schijnt dat er een aantal Norton bestanden op KaZaa zweven die geinfecteerd
zijn met een Worm virus (Duster.Virus=Voorbeeld).

Het lijkt me niet normaal dat Norton Systemworks 2004 pro je pc zo kan ontregelen
zoals jij dat aangeeft. :)
offtopic:
Je moet ook geen software via kazaa downloaden, das gewoon vragen om problemen.

Tot waar start je systeem op?, kun je bv nog wel in de veilige modus komen? Of is je HDD (heel toevallig) net stuk gegaan ofzo? Ik gebruik dit pakket al een tijdje (sinds 2003), maar nog nooit bovenstaande meegemaakt. Kan me bijna niet voorstellen dat deze software dit kan veroorzaken...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al opgelost, ik weet niet waaraan het lag maar na een paar keer resetten is het gelukt, en nee, geen illigale versie, kazaa komt er bij mij sowieso niet op :r :r . Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie