Toon posts:

BPM studio runtime error 216

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt ten einde raad!!
Ik krijg iedere keer als ik bpm studio opstart deze melding!
ik heb met google gezocht maar ik kwam alleen maar tegen dat het te maken heeft met een virus! ik heb mijn hele pc gescant met norton maar niks tegen gekomen...
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!!
alvast heel erg bedankt

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:51

botoo

💀 too old to die young

Je zit in ieder geval in het verkeerde sub-forum.

Ik verplaats dit naar Software Algemeen, misschien dat je daar geholpen kan worden.

Succes :)

[ Voor 18% gewijzigd door botoo op 30-12-2003 13:19 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
dankje!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

ik heb mijn hele pc gescant met norton maar niks tegen gekomen...
Dat is het nog niet meteen per definitie zo dat er geen virussen op je PC zitten; NAV niet uptodate, het virus wordt niet herkend door NAV of NAV is uitgeschakeld door het virus. Allemaal mogelijk :P

Gebruik voor de zekerheid nog even een ander vscanner, bijvoorbeeld een online scanner of een van de te downloade executables die diverse virussen herkend (maar ik zou voor online scan gaan). Zie de Software Algemeen FAQ voor wat opties (ook vooral onderaan in de linken lijst) :)

Was dat 'runtime error 216' trouwens de hele melding - werd er verder niets bij verteld?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n online scan gedaan en geen virussen aangetroffen!!
Is hier echt niet iemand die het weet??

Het enige wat er komt te staan is: runtime error 216 at 00002FD4
Ik snap er helemaal niks van...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is BMP studio toevallig een DOS of DPMI programma? (ik ken het niet)? Zo ja - dan is RTE216 meestal een foutmelding dat de protected loader niet geinitializeerd kan worden, en zou je eens moeten kijken om je EMM geheugen omhoog te gooien :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Heb je de nieuwste update van Alcatech gedownload. Mogelijk is de bug al gefixed. Ik zie ook dat er nogal wat problemen met de dongle zijn geweest in vorige versies. Ik zou in ieder geval contact op nemen met de support afdeling en het probleem melden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt een leek op dit gebied.
dus wat DOS of DPMI is, ik zou het echt niet weten!
DOS heb ik wel eens van gehoort maar wat het precies is....
en ook het EMM geheugen omhoog gooien... zegt me helaas niks!

wat betreft de nieuwste update,
ik kreeg (toen BPM Studio het nog deed) een melding dat die update te downloaden was maar ik weigerde het toen hem te instaleren, want meestal download ik het later wel!
en daarna deed BPM Studio het niet meer.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:09:

ik kreeg (toen BPM Studio het nog deed) een melding dat die update te downloaden was maar ik weigerde het toen hem te instaleren, want meestal download ik het later wel! en daarna deed BPM Studio het niet meer.
Voor de zekerheid vraag ik het toch maar even:
Je hebt wel een legale versie op het systeem staan en niet een crack of zo?
Zo niet dan hoef je hier ook verder geen hulp te verwachten, war3z worden ook bij GoT niet ondersteund ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dan houd het denk ik op want het is een illegale versie...
jammer maar eigenlijk als ik in jullie schoenen zou staan had ik hier ook niet aan meegeholpen.
jammer maar helaas!!
Pagina: 1