811s vs 851s

Pagina: 1
Acties:

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-03 17:34
Lite-on LDW-811S
Lite-on LDW-851S

Ligt het nou aan mij of zijn deze branders exact hetzelfde? Ik kan op de lite-on site niets vinden over eventuele verschillen... Exact dezelfde specs... Of is het een tweede revisie ofzo?

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17
Volgens een artikeltje op CDRFreaks is dit het verschil:

They use different hardware components. The Pick-Up-Head to be specific. The PUH is basically the laser that reads and writes a disc.

Ander type laser dus blijkbaar. Wat er anders aan is kon ik helaas ook niet vinden.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-03 17:34
Ok bedankt.

De 851s wordt het dus voor mij, ik neem aan dat als ze zo'n onderdeel vervangen dat het een vooruitgang is.

Van mij mag het topic dicht...

• Devilsown
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08-2025
Jorizzz schreef op 30 december 2003 @ 13:09:
Ok bedankt.

De 851s wordt het dus voor mij, ik neem aan dat als ze zo'n onderdeel vervangen dat het een vooruitgang is.

Van mij mag het topic dicht...
Dat zou ik niet te hard roepen, als je tenminste geeft om bitsetting. Dit is sinds kort mogelijk met de 811 maar _nog_ niet met de 851. Check de Ervaringen met thread maar voor een linkje erover.

Trouwens, die 851 wordt nog maar door weinig winkels in NL aangeboden en staat ook niet in de pricewatch.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Devilsown schreef op 30 december 2003 @ 19:11:
[...]

Trouwens, die 851 wordt nog maar door weinig winkels in NL aangeboden en staat ook niet in de pricewatch.
Nu wel @ http://www.tweakers.net/p...&DB=Pricewatch&Query=851s

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg