ADSL nu ook icm BEL BUDGET abbonement?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:01
Ik heb de KPN hier ook al over gemaild, echter of ik van hun ooit bericht terug krijg en wanneer......

Daarom stel ik mijn vraag ook maar eens hier.

Ik heb op het moment ADSL icm een bel basis abbonement van de kpn. Dit abbo was destijds vereist. budget werkte niet. Nu is mij ten gehore gevallen dat het budget abbo tegenwoordig ook met ADSL samen kan. Is dit zo?

En zoja kan ik eenvoudig mijn abbo veranderen zonder dat ik zonder ADSL kom te zitten? Hoe voert de KPN zo'n wijziging door? Is dit puur iets administratief, en zal mijn ADSL aansluiting hier geen hinder van ondervinden??

Ik hoor graag van jullie....

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

m0nk

16-09-2003 15.15

ja bij mij werkt het icm demon adsl..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 13:01
www.kpn.com

Daar hebben ze een mooie zoekfunctie. Ik krijg het idee dat je helemaal niet gezocht hebt. Trouwens, KPN heeft ook een 0800 informatienummer. Staat bovenaan op je factuur. Die kan je bellen en dan kunnen ze je er zo meer over vertellen.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik ben ook benieuwd. Ik gebruik vrij weinig vaste telefoon... alleen mijn mobiel dan. Dus het zou leuk zijn als het ook ivm met belbudget abo kon.

Lucky Goldstar

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01
Ja.
Dat kan.
Staat op vele sites te lezen dus beetje achterhaald.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:53
bij mij werkt het ook gewoon hoor, adsl lite op een belbudget lijntje, geen problemen....

Twitch: Phyloni1

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik ben het iig ook van plan, maar ofdat het omzetten van een belbasis naar belbudget probleemloos gaat? Let us know!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja dat kan idd sinds 1 juli 2003. Heb het zelf ook omgezet van Basis naar Belbudget. Heb ADSL van Xs4all. Zijn diverse topics over geweest destijds.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En je kunt het zelfs telefonisch laten omzetten :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Charlie932
Oke oke het kan.... maar gaat het ook zonder dat je zonder adsl komt te zitten..... gaat het in feite naadloos over allemaal?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Jaaaaaaaa en het kan allang

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hmmm maar als je BELBASIS hebt en je hebt al ADSL... is het dan nog mogelijk abo terug te zetten naar BEL BUDGET en zonder probleem via ADSL internetten????

Lucky Goldstar

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-03 16:58
Gooi ik er nog één in de groep:

Kan het ook zonder abonnement?
Pure ASDL :P

Ik ben geen kpn monteur, maar alle data komt via het medium binnen. Zowel telefonieverkeer als dataverkeer. Vervolgens in het filter om beiden te scheiden en afgetakt naar behorend systeem.
Dan halen ze toch gewoon het telefonieverkeer eraf, dan blijft het dataverkeer over? Of ben ik nu te simpel...

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
TheNazgul schreef op 30 december 2003 @ 19:31:
Gooi ik er nog één in de groep:

Pure ASDL :P

Ik ben geen kpn monteur, maar alle data komt via het medium binnen. Zowel telefonieverkeer als dataverkeer. Vervolgens in het filter om beiden te scheiden en afgetakt naar behorend systeem.
Dan halen ze toch gewoon het telefonieverkeer eraf, dan blijft het dataverkeer over? Of ben ik nu te simpel...
Tuurlijk dat is mogelijk, alleen doen ze dat niet :( want nu dwingen ze je een extra telefoon abbo te nemen bij je ADSL aansluiting.

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
TheNazgul schreef op 30 december 2003 @ 19:31:
Dit staat er over op de Demon website:

Kan ik mijn KPN abonnement opzeggen nadat mijn DSL verbinding is opgeleverd?

Dit raden wij af. DSL Express wordt met linesharing geleverd. Onze DSL partner betaalt aan KPN om de lijn te mogen 'delen'. Als u het KPN contract op de lijn opzegt berekent KPN hogere kosten aan onze DSL partner voor het gebruik van de lijn. Deze extra kosten ter hoogte van Euro 9,40 (inclusief BTW) per maand zullen via Demon aan u worden doorberekend. Indien u weinig gebruik maakt van de telefoonlijn voor normale telefonie kunt u wel voor de abonnementsvorm Belbudget kiezen.
Een Belbudget abonement kost EUR 9,47 per maand. Dus een besparing van EUR 0,07 per maand wanneer je bij een Demon ADSL abonnement (BBNed/BabyXL?) je KPN telefoon abonnement opzegt.

Ik weet niet precies hoe het zit bij ADSL van KPN, maar ik geloof dat het zo is dat KPN gelijktijdig met het opzeggen van je telefoon abonnement automatisch je ADSL aansluiting opheft.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb op het moment ADSL icm een bel basis abbonement van de kpn. Dit abbo was destijds vereist. budget werkte niet.
BelBudget heeft altijd gewerkt in combinatie met een bestaande ADSL lijn. Alleen op het moment van aanvragen moest je minimaal BelBasis hebben.
En zoja kan ik eenvoudig mijn abbo veranderen zonder dat ik zonder ADSL kom te zitten?
0800 0429
Hoe voert de KPN zo'n wijziging door? Is dit puur iets administratief, en zal mijn ADSL aansluiting hier geen hinder van ondervinden??
Wat denk je zelf?

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Charlie schreef op 30 december 2003 @ 12:33:
Ik heb de KPN hier ook al over gemaild, echter of ik van hun ooit bericht terug krijg en wanneer......

Daarom stel ik mijn vraag ook maar eens hier.

Ik heb op het moment ADSL icm een bel basis abbonement van de kpn. Dit abbo was destijds vereist. budget werkte niet. Nu is mij ten gehore gevallen dat het budget abbo tegenwoordig ook met ADSL samen kan. Is dit zo?

En zoja kan ik eenvoudig mijn abbo veranderen zonder dat ik zonder ADSL kom te zitten? Hoe voert de KPN zo'n wijziging door? Is dit puur iets administratief, en zal mijn ADSL aansluiting hier geen hinder van ondervinden??

Ik hoor graag van jullie....
Yep dat werkt, gewoon een belbudget abbo aanvragen (of je huidige om laten zetten) .. Eventueel later ADSL aanvragen, maar je hebt al ADSL..

edit:
Ik heb het hier ook draaien

[ Voor 3% gewijzigd door Puntslash op 31-12-2003 10:14 ]

• Charlie932
Het is mijn wel aardig duidelijk nu, ik heb inmiddels via de site van de KPN (ja ingelogd etc) mijn abbo laten veranderen naar een de bel buget variant.

Ga ik weer mooi het nieuwe jaar in met een goedkoper telefoonabbo. :)

Pagina: 1