k heb een probleem bij het DEserialiseren van een usercontrol!
Mijn usercontrol bestaat uit:
- een Label
- 2 Textboxen
- een button
De usercontrol implementeert de ISerializable interface, en het serialiseren zelf gaat goed!
Maar zodra ik ga DEserialiseren loopt ie stuk, en geeft de volgende error:
Nu is mijn engels niet je van het, en zegt mij deze error niet veel! Invocation?
Maar goed, ik heb iig gevonden waar ie op vast loopt, alleen weet ik niet wrom ie dat doet, omdat het bij andere usercontrols wel goed gaat!
Hij loopt dus stuk op regel 9, Me.lblLabel.Name = info.GetString("lblLabel_name"), en geeft dan bovenstaande error.
Ik deserialiseer vanuit een binair iets! Ik had geprobeerd om te kijken of ie wel alles GOED deed serialiseren, en dat bleek goed te zijn, omdat in de
SOAP file (deed dus tijdelijk serialiseren naar een XML file), alle waardes goed stonden!
Iemand enig idee, wrom ie de fout in gaat? En misschien ook een oplossing?
Mijn usercontrol bestaat uit:
- een Label
- 2 Textboxen
- een button
De usercontrol implementeert de ISerializable interface, en het serialiseren zelf gaat goed!
Maar zodra ik ga DEserialiseren loopt ie stuk, en geeft de volgende error:
code:
1
2
3
| An unhandled exception of type 'System.Reflection.TargetInvocationException' occurred in mscorlib.dll Additional information: Exception has been thrown by the target of an invocation. |
Nu is mijn engels niet je van het, en zegt mij deze error niet veel! Invocation?
Maar goed, ik heb iig gevonden waar ie op vast loopt, alleen weet ik niet wrom ie dat doet, omdat het bij andere usercontrols wel goed gaat!
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| Public Sub New(ByVal info As SerializationInfo, ByVal context As StreamingContext) ' ucSearch Me.Name = info.GetString("ucSearch_name") Me.Location = New Point(info.GetInt32("ucSearch_x"), info.GetInt32("ucSearch_y")) Me.Width = info.GetInt32("ucSearch_width") Me.Height = info.GetInt32("ucSearch_height") 'lblLabel Me.lblLabel.Name = info.GetString("lblLabel_name") Me.lblLabel.Text = info.GetString("lblLabel_text") Me.lblLabel.Location = New Point(info.GetInt32("lblLabel_x"), info.GetInt32("lblLabel_y")) Me.lblLabel.Height = info.GetInt32("lblLabel_height") Me.lblLabel.Width = info.GetInt32("lblLabel_width") '' txtCode 'Me.txtCode.Name = info.GetString("txtCode_name") 'Me.txtCode.Text = info.GetString("txtCode_text") 'Me.txtCode.Location = New Point(info.GetInt32("txtCode_x"), info.GetInt32("txtCode_y")) 'Me.txtCode.Width = info.GetInt32("txtCode_width") 'Me.txtCode.Height = info.GetInt32("txtCode_height") 'Me.txtCode.columnName = info.GetBoolean("txtCode_column") 'Me.txtCode.required = info.GetBoolean("txtCode_required") 'Me.txtCode.info = info.GetBoolean("txtCode_info") '' txtInfo 'Me.txtCode.Name = info.GetString("txtInfo_name") 'Me.txtCode.Text = info.GetString("txtInfo_text") 'Me.txtCode.Location = New Point(info.GetInt32("txtInfo_x"), info.GetInt32("txtInfo_y")) 'Me.txtCode.Width = info.GetInt32("txtInfo_width") 'Me.txtCode.Height = info.GetInt32("txtInfo_height") 'Me.txtCode.columnName = info.GetBoolean("txtInfo_column") 'Me.txtCode.required = info.GetBoolean("txtInfo_required") 'Me.txtCode.info = info.GetBoolean("txtInfo_info") '' btnSearch 'Me.btnSearch.Name = info.GetString("btnSearch_name") 'Me.btnSearch.Text = info.GetString("btnSearch_text") 'Me.btnSearch.Location = New Point(info.GetInt32("btnSearch_x"), info.GetInt32("btnSearch_y")) 'Me.btnSearch.Width = info.GetInt32("btnSearch_width") 'Me.btnSearch.Height = info.GetInt32("btnSearch_height") 'Me.btnSearch.Visible = info.GetBoolean("btnSearch_visible") Me.InitializeComponent() End Sub |
Hij loopt dus stuk op regel 9, Me.lblLabel.Name = info.GetString("lblLabel_name"), en geeft dan bovenstaande error.
Ik deserialiseer vanuit een binair iets! Ik had geprobeerd om te kijken of ie wel alles GOED deed serialiseren, en dat bleek goed te zijn, omdat in de
SOAP file (deed dus tijdelijk serialiseren naar een XML file), alle waardes goed stonden!
Iemand enig idee, wrom ie de fout in gaat? En misschien ook een oplossing?