[Samsung HD] verpakking

Pagina: 1
Acties:

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025
Misschien een rare vraag maar weet iemand die de Samsung P80 1614N heeft hoe deze verpakt was/is. Is dit in een gesealde verpakking? Heb nml een Samsung schijf besteld maar vertrouw het zaakje niet helemaal en wil er dus zeker van zijn dat ik een nieuwe schijf krijg.

Br(36) Ba(56)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-03 18:53

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Holgster schreef op 30 december 2003 @ 11:26:
Misschien een rare vraag maar weet iemand die de Samsung P80 1614N heeft hoe deze verpakt was/is. Is dit in een gesealde verpakking? Heb nml een Samsung schijf besteld maar vertrouw het zaakje niet helemaal en wil er dus zeker van zijn dat ik een nieuwe schijf krijg.
Je moet niets beestellen bij een zaakje dat je niet vertrouwt, dan kun je beter een paar €'s extra uitgeven!

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Nieuwe hardeschijven worden vrijwel altijd in een dichte gesealde verpakking geleverd, ik denk niet dat dat zo anders zal zijn bij Samsung :)

The devil is in the details.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij Samsung is het wel anders want je krijgt een boxje erom heen. schroefjes zitten meestal erbij.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025
Zaak was de enige die deze schijven in de regio verkocht. Kan het ook helemaal mis hebben hoor, wat onbetrouwbaarheid betreft, maar wilde in ieder geval weten of de schijven inderdaad geseald verpakt zijn.
T'is meer een vaag vermoeden omtrent de betrouwbaarheid.

Br(36) Ba(56)

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 11:30

MF

Take a Seat

1. Ga naar Google.com
2. Vul in: Samsung hdd Package
3. Afbeeldingslocatie: http://www.monkeyreview.com/images/reviews/hardware/samsung/sp1604n/3-bg.jpg
http://www.monkeyreview.c.../samsung/sp1604n/3-bg.jpg

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De schijven van Samsung zijn perfect en vaak nog goedkoper dan Maxtor en Western Digital. Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb meer defecte andere merken dan Samsung. Er kan wel eens eentje uitvallen maar van de 200 die ik heb geleverd heb ik een 1 teruggehad en that it. Maxtor heb ik van de ongeveer 150 verkochte ongeveer 20 defect gehad en Western Digital is ook vrij betrouwbaar(van de 150 heb ik 5 teruggehad) en Hitachi heb ik ongeveer 25 hd defect gehad van 250 stuks.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Samsungs hebben idd een soort harde plastic verpakking, net als Seagate. De andere merken zitten gewoon in gesealde antistatische zakken...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1