Zojuist heb ik een reactie geplaatst in de shop-survey.
In eerste instantie tikte ik mijn stuk in volgens het onderstaande (ik heb wat enters toegevoegd voor de leesbaarheid):
Dit werd in eerste instantie getoond zoals hieronder (daar waar ** staat heb ik voor de leesbaarheid een enter toegevoegd) :
Vervolgens klik ik op 'Wijzig deze reactie' en klik ik op 'Ok' (dus zonder iets te wijzigen); nu wordt mijn reactie wel getoond zoals ik het hoort.
Ik heb dit zojuist gemeld op devtrack (niet eerder aan gedacht
).
In eerste instantie tikte ik mijn stuk in volgens het onderstaande (ik heb wat enters toegevoegd voor de leesbaarheid):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Ik bestel geheugen en krijg netjes binnen één werkdag het onderstaande berichtje: [quote]Deze geheugens kunnen opgehaald worden in Veghel.[/quote] Vervolgens krijg ik drie uur later het onderstaande bericht: [quote]inmiddels uitverkocht.[/quote] Ik ga ze niet beoordelen, maar dit komt erg onprofessioneel over op mij; eerst melden dat het afgehaald kan worden en vervolgens melden dat het uitverkocht is ... :/ |
Dit werd in eerste instantie getoond zoals hieronder (daar waar ** staat heb ik voor de leesbaarheid een enter toegevoegd) :
code:
(dus zonder enter en quote-dingen)1
2
3
4
| Ik bestel geheugen en krijg netjes binnen één werkdag het onderstaande berichtje:[quote]Deze ** geheugens kunnen opgehaald worden in Veghel.[/quote]Vervolgens krijg ik drie uur later het onderstaande ** bericht:[quote]inmiddels uitverkocht.[/quote]Ik ga ze niet beoordelen, maar dit komt erg onprofessioneel ** over op mij; eerst melden dat het afgehaald kan worden en vervolgens melden dat het uitverkocht is ... :/ |
Vervolgens klik ik op 'Wijzig deze reactie' en klik ik op 'Ok' (dus zonder iets te wijzigen); nu wordt mijn reactie wel getoond zoals ik het hoort.
Ik heb dit zojuist gemeld op devtrack (niet eerder aan gedacht
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 30-12-2003 11:08 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||