Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bug bij plaatsen reactie shop-survey

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zojuist heb ik een reactie geplaatst in de shop-survey.

In eerste instantie tikte ik mijn stuk in volgens het onderstaande (ik heb wat enters toegevoegd voor de leesbaarheid):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Ik bestel geheugen en krijg netjes binnen één werkdag het onderstaande berichtje:
[quote]Deze geheugens kunnen opgehaald worden in Veghel.[/quote]

Vervolgens krijg ik drie uur later het onderstaande bericht:
[quote]inmiddels uitverkocht.[/quote]

Ik ga ze niet beoordelen, maar dit komt erg onprofessioneel over op mij; eerst melden dat het afgehaald 
kan worden en vervolgens melden dat het uitverkocht is ... :/

Dit werd in eerste instantie getoond zoals hieronder (daar waar ** staat heb ik voor de leesbaarheid een enter toegevoegd) :
code:
1
2
3
4
Ik bestel geheugen en krijg netjes binnen één werkdag het onderstaande berichtje:[quote]Deze **
geheugens kunnen opgehaald worden in Veghel.[/quote]Vervolgens krijg ik drie uur later het onderstaande **
bericht:[quote]inmiddels uitverkocht.[/quote]Ik ga ze niet beoordelen, maar dit komt erg onprofessioneel **
over op mij; eerst melden dat het afgehaald kan worden en vervolgens melden dat het uitverkocht is ... :/
(dus zonder enter en quote-dingen)

Vervolgens klik ik op 'Wijzig deze reactie' en klik ik op 'Ok' (dus zonder iets te wijzigen); nu wordt mijn reactie wel getoond zoals ik het hoort.

Ik heb dit zojuist gemeld op devtrack (niet eerder aan gedacht :X).

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 30-12-2003 11:08 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ :).

Verwijderd

Heb het net getest en het gebeurt inderdaad alleen als je een reactie, zonder beoordeling, plaatst.