Toon posts:

outlook maximaal aantal afspraken in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier een bizar probleem welke ik niet eerder ben tegengekomen. namelijk het maximaal aantal zichtbare appointments zonder tijd (duurt de hele dag) in Outlook 2002.

Indien ik de resolutie omhoog schroef krijg ik wel meer afspraken te zien, anders niet... Het beeld is overigens niet compleet gevuld en er valt niets te scrollen.. Iemand hier ervaring mee? en misschien een oplossing?

Verwijderd

Bedoel je dat als het beeld vol is de overige afspraken niet meer te zien zijn?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier is eerder een draadje over geweest ; het is momenteel helaas ff niet mogelijk om het op te zoeken.

offtopic:
Hmz, wat een nuttige reactie van mij ... :X

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 30-12-2003 09:00 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
nee beeld is niet vol, er worden gewoon niet meer afspraken getoond.. heel bizar.. op machine's waar de resolutie 2 tandjes hoger is gezet weer wel...

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 13:31
welke reso's hebben we 't dan over?

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Topicstarter
1024 * 768 geeft een afspraak of 14 zonder tijd weer
1280 * 1024 geeft 19 afspraken ineens op het scherm.
Voor de duidelijkheid, er valt niet te scrollen er is genoeg ruimte over om meer afspraken te tonen, hij doet het alleen gewoon niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nu het zoeken weer lukt.. Ik kan het eerdere draadje niet vinden..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek mee:
- in maximaal aantal agenda items in Outlook 2000? wordt een-of-ander nummertje genoemd wat op de Microsoft-site gevonden kan worden (staat voor de rest weinig boeiends in dit draadje)
- dat draadje wat ik bedoel, kan ik nog niet vinden ... :X

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
nee want dat draadje lost ook niet zoveel op.. Toch raar dat niemand anders hier ooit mee te maken heeft gehad. Misschien iets voor PNS

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Volgens dit MS article http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;197324 is er weinig aan te doen, staat die ook in dat andere onvindbare draadje :?

Dit tabelletje daar vandaan geeft het maximaal aantal weer per resolutie
code:
1
2
3
4
5
6
7
 Events     Pixels
 -----------------
    9      640x480
   12      800x600
   16     1024x768
   23    1280x1024
   28    1600x1200

Verwijderd

Topicstarter
Knap waardeloos.. Die optie die microsoft aandraagt heeft is niet echt een oplossing... Mensen die 3 dagen achter elkaar vrij zijn zie je op DIE dag niet verschijnen.... Ik vind het niet zo handig van microsoft, simpel scrollbalkje was voldoende geweest....

Misschien is het in Outlook 2003 wel opgelost....
Pagina: 1