Hey goede morgen.
Ik heb een probleempje met mijn mail server die ik heb geinstalleerd op mijn win2k3 server "standard edition" bak, de mailserver die ik gebruik is gewoon de standaard van windows.
Nu krijg ik elke keer een vaag bericht als ik vanaf een andere PC in het netwerk probeer me mail op te halen van de server.
Dit bericht heb ik alleen als er mail in me box heb staan.
Als ik handmatig van de server verwijder is er nix aan de hand.
De reactie van de server is ook niet echt iets waar je wat mee kan.
Over het algemeen komt het alleen voor met mailtjes boven de 100kb (virus misschien?).
Dit is de melding die hij geeft:
vraagje 2.
Is er misschien ergens een goede virus plugin voor deze mailserver te halen?
edit: de outlook bak is een win XP pro
Ik heb een probleempje met mijn mail server die ik heb geinstalleerd op mijn win2k3 server "standard edition" bak, de mailserver die ik gebruik is gewoon de standaard van windows.
Nu krijg ik elke keer een vaag bericht als ik vanaf een andere PC in het netwerk probeer me mail op te halen van de server.
Dit bericht heb ik alleen als er mail in me box heb staan.
Als ik handmatig van de server verwijder is er nix aan de hand.
De reactie van de server is ook niet echt iets waar je wat mee kan.
Over het algemeen komt het alleen voor met mailtjes boven de 100kb (virus misschien?).
Dit is de melding die hij geeft:
code:
1
2
3
4
| Bij taak d_holic - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x800CCC90) opgetreden: Er is een interne fout opgetreden op de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of Internet-provider (ISP). De reactie van de server was: ? |
vraagje 2.
Is er misschien ergens een goede virus plugin voor deze mailserver te halen?
edit: de outlook bak is een win XP pro
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 07:52 ]