Ik wil graag in een PDF file, een heleboel images inserten, elke op een andere pagina. Nou kan ik deze doen door gewoon onder Document->Pages->Insert alle plaatjes te selecteren (jpeg), maar dan komen ze in willekeurige volgorde terecht. Hij selecteert ze gaar ofzo. Ik dacht dan om een batch script te maken. Daar heb je mooi een 'Insert pages' optie. Maar als ik die gebruik bij een folder vol met plaatjes, dan stopt ie ze niet bij de huidige PDF, maar allemaal apart.
Toen probeerde ik het via de Javascript scripting te doen, maar die lukt niet helemaal. En erg cryptische en foute documentatie.
Zo voeg ik pagina's toe in de huidige document achter de laatste pagina:
Maar nu wil ik natuurlijk geen pdf, maar jpg's toevoegen. Deze gaat niet, want ik krijg de foutmelding:
Hoe kan ik nou normaal het Acrobat vertellen dat ie wel die JPEG moet toevoegen??
Toen probeerde ik het via de Javascript scripting te doen, maar die lukt niet helemaal. En erg cryptische en foute documentatie.
Zo voeg ik pagina's toe in de huidige document achter de laatste pagina:
code:
1
| this.insertPages(this.pageNum-1, "001.pdf"); |
Maar nu wil ik natuurlijk geen pdf, maar jpg's toevoegen. Deze gaat niet, want ik krijg de foutmelding:
code:
1
2
3
| RaiseError: File does not begin with '%PDF-'. Global.insertPages:1:Console undefined:Exec ===> File does not begin with '%PDF-'. |
Hoe kan ik nou normaal het Acrobat vertellen dat ie wel die JPEG moet toevoegen??
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge