Ik heb nu qt 2.2.1 maar ik wou qt 2.2.2 er maar eens op zetten. Maar dat lukt helaas niet, als ik qt 2.2.2 erop zet doet niks het meer, kde begint met opstarten, en dan gaat ie plotseling weer terug naar de console. Als ik 2.2.1 er weer op zet werkt alles weer perfect. qt 2.2.2 is toch gewoon met de vorige versie compatible, waarom zou ie het dan niet doen??? Iemand een idee?
Hebben andere pakketten geen afhanklijkheden met de vorige versie? Check dat en gebruik RPMs / DEBs. Dan werkt het gewoon.
andere paketten zijn wel afhankelijk van de vorige versie maar ze horen zonder problemen op de nieuwe versie te werken (wat ze dus helaas niet doen)Op zondag 10 december 2000 17:14 schreef Valium het volgende:
Hebben andere pakketten geen afhanklijkheden met de vorige versie? Check dat en gebruik RPMs / DEBs. Dan werkt het gewoon.
Ik heb qt 2.2.2 wel nodig, hij is een stukje beter en bij de nieuwe kde 2.0.1 zeggen ze dat het wel kan met 2.2.1 maar dat 2.2.2 beter is.
Ik gebruik trouwens gewoon de Mandrake Cooker rpm voor mijn Mandrake 7.2 linux distro.
Dus ik snap echt niet waarom ie het niet doet
Dus ik snap echt niet waarom ie het niet doet
Waarschijnlijk is het probleem dat qt 2.2.2 de nieuwe libstdc++ nodig heeft (versie 2.96) en dat die niet lekker werkt. Die hoort gewoon compatible te zijn met de oudere versies maar als ik alleen 2.96 er op zet crasht alles, als ik dan 2.96 en de vorige versie er allebei opzet werkt alles gewoon behalve qt 2.2.2 want die heeft 2.96 nodig.
Dat is tenminste wat ik denk dat het probleem is, maar waarom zou de nieuwe libstdc++ het dan niet doen
Zeer vaag allemaal
Dat is tenminste wat ik denk dat het probleem is, maar waarom zou de nieuwe libstdc++ het dan niet doen
Zeer vaag allemaal
Pagina: 1