Toon posts:

[XP] Videoprobleem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, telkens wanneer ik een spel opstart valt het beeld terug naar mijn bureaublad, en het spel staat dan geminimaliseerd(wat een woord) in de taakbalk.
Als ik hier vervolgens op klik en daarna gelijk nog een stuk of tig keer klik,
dan pakt hij het spel wel.
Een enkele keer valt hij tijdens het spelen ook weer terug.
Ik zou hier geen oplossing voor weten, misschien een van jullie?

Systeem Athlon 1000 3dnow
xp pro, geen sp
radeon 7000 64mb sdr [nieuwste drivers]
directx 8.1

Sorry,moderators ik had inderdaad gepost zonder de voorwaarden te checken.

Hier komt mijn aanpassing ik heb het forum van GOT al doorzocht , net zoals ik
mijn best heb gedaan om via google tot een oplossing te komen.
Helaas geen resultaat.
En verder heb ik inderdaad de nieuwste updates van de drivers binnen.
Updates van xp laat ik liever achterwege als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb de database van winxp problemen al doorzocht, kom hier niet tot een
oplossing van mijn topic.
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat iemand dit probleem ook eens heeft gehad,
en dat daarom een simpele oplossing mogelijk was.
Kortom het probleem is niet verschrikkelijk, maar wel irritant.
Ik hoop dat topic nu volgens de regels is?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 15:22 . Reden: verzoek tot aanpassing van moderator ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

NIeuwste driver al eens geprobeerd? Al eens een reinstall gedaan van je OS (of de repair optie).
download desnoods even SP1 en DX9 en evt nog wat andere fixes die dit prob kunnen verhelpen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zijn er andere programma's actief op de achtergrond die automatisch op de voorgrond willen staan, en daardoor alle andere programma's op de taakbalk gooien?

Het is idd ook aan te raden om wat updates uit te voeren .... je kunt bijna niet zonder.

[ Voor 23% gewijzigd door dreeke op 30-12-2003 02:46 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mar1m,

Alsnog eventjes welkom op GoT :)
Je topic voldoet helaas niet helemaal aan wat we graag zien op Gathering of Tweakers - in Registratievoorwaarden en faq kan je het nog eens rustig doorlezen, maar ik vat het ook nog even kort samen wat we precies van je verwachten:
  • Voordat je een topic opent, probeer het zelf eerst op te lossen. Gebruik bijvoorbeeld even Google en de GoT search om te kijken ofdat het probleem recentelijk al vaker voorbij gekomen is. Neem dan even op in je topicstart wat je al gevonden hebt zodat de dingen die jij al geprobeerd hebt, niet nogmaals aan je gevraagd worden.
  • Kies een goede, en duidelijke topictitel die je probleem op een duidelijke manier omschrijft. Let ook op forum specifieke eisen - zo is het in Windows Operated Systems verplicht om je OS tussen vierkante haakjes te zetten. Ik pas je topic titel nog even aan.
  • Geef in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie. Wat voor hardware, met welke games, en dergelijke.
Pas je topic zelf nog even aan zodat het voldoet aan bovenstaande, verder veel plezier op GoT :)