Toon posts:

Cistron based modem terug naar KPN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Vanaag heeft iemand mijn modem gekregen (speedtouch home) die getweakt was naar pro.

Voor cistron moest ik onwijs veel instellingen er uit maken, probleem is dat die persoon hem wil gebruiken op een zonnet adsl verbinding (KPN Dus)
Nu vraag ik me af hoe we alle instellingen weer helemaal terug krijgen van af toen ik hem kreeg.

ik heb wel de home naar pro hack. die we weer kunnen proberen, maar is er geen manier om het gewoon allemaal in 1x terug te krijgen?

Bedankt alvast

Asmooh

Verwijderd

zit er geen soort van reset op ofzo?

Verwijderd

Jawel maar die reset niet alles
ik heb nu geen ppp dus ik kan geen acount invoeren en dergelijke

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Weet je zeker dat het een KPN verbinding betreft? (Lite, Basis of Extra)

En verder, wát wil je allemaal eigenlijk terugzetten? Verbindings-instellingen moeten als het goed is wel ge-reset worden dmv reset knop.

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op 30 december 2003 @ 01:46:
Weet je zeker dat het een KPN verbinding betreft? (Lite, Basis of Extra)

En verder, wát wil je allemaal eigenlijk terugzetten? Verbindings-instellingen moeten als het goed is wel ge-reset worden dmv reset knop.
alles, dus hoe hij was toen ik hem kreeg :-) alles wat dus weg moest om cistron er op te zetten moet nu weer terug

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

De meeste van die modems zijn via een web- of telnetinterface zelf te configureren (veelal via 192.168.1.1). Enige wat je dan even moet weten zijn de verbindingsspecifieke instellingen van je provider..

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Verwijderd

Topicstarter
judgem schreef op 30 december 2003 @ 01:54:
De meeste van die modems zijn via een web- of telnetinterface zelf te configureren (veelal via 192.168.1.1). Enige wat je dan even moet weten zijn de verbindingsspecifieke instellingen van je provider..
10.0.0.138 is dat bij die modem.
we hebben alles terug gezet en konden niet bij ppp.
misschien wel logisch want ppp was alleen als je de modem tweakt tot router (als het goed is)

hij is nu iig aant proberen of hij kan inloggen

Verwijderd

Inderdaad maar wat is nu de beste optie om dit modem te gebruiken ik gebruik een ipcop/smoothwall linux router met firewall moet ik t modem weer gaan tweaken tot router of wie heeft er tips ?
Pagina: 1